DEAF ID тепер у Фокстрот: ритейлер запровадив нове рішення для нечуючих покупців

DEAF ID тепер у Фокстрот: ритейлер запровадив нове рішення для нечуючих покупців

09.10.2024 08:15
  852
rau

Ритейлер інтегрував унікальне електронне посвідчення нечуючої або слабочуючої людини DEAF ID  у свою програму лояльності. Ця новація має забезпечити ефективну взаємодію, персоналізований підхід в комунікації з покупцями з порушенням слуху, надання знижок і спеціальних пропозицій.

У вересні 2024 року мережа Фокстрот запровадила сучасне рішення для клієнтів з порушенням слуху – інтеграцію DEAF ID у програму лояльності ФоксFan як черговий крок у розвитку політики безбар’єрності. Це стало можливим завдяки партнерству з громадською організацією «Громадський рух «Соціальна єдність», яка ініціювала створення персонального електронного посвідчення нечуючої людини DEAF ID у мобільному застосунку «Перекладач ЖМ», яке значно полегшує її повсякденне життя і надає низку переваг, в тому числі при покупці товарів чи послуг.

«Інтеграція DEAF ID у нашу програму лояльності – важливий етап у створенні безбар’єрного середовища у Фокстрот. Ми прагнемо забезпечити високий рівень обслуговування для всіх клієнтів на всіх етапах взаємодії з компанією і запропонувати їм найкращі рішення у закритті повсякденних потреб. Відтепер покупці з порушення слуху зможуть зручно скористатися всіма перевагами програми лояльності та спеціальними пропозиціями», – розповідає маркетинг-директор Фокстрот Олег Нікольський.

Для цього при здійсненні першої покупки у Фокстрот, покупцю необхідно показати смартфон із відкритим QR-кодом DEAF ID співробітнику магазина і надати свій мобільний номер для реєстрації у програмі лояльності. У подальшому достатньо буде лише показувати свій електронний DEAF ID, усуваючи потребу у наданні додаткових документів і підтверджень.

«Механізм інтеграції DEAF ID у програму лояльності мережі Фокстрот є прикладом свідомого підходу бізнесу до взаємодії з клієнтами, які мають порушення слуху, інтеграції інклюзїї у повсякденне життя. Це не лише технологічне нововведення, а й спосіб підвищити рівень обслуговування і комунікації з нечуючими людьми. Разом ми створюємо умови, де кожен українець відчуває, що його потреби враховані», – коментує голова  ГО «Громадський рух «Соціальна єдність» Олег Чебаненко.

Переваги для клієнтів з DEAF ID:

  • Ідентифікація: Підтвердження статуса нечуючої або слабочуючої людини, що значно спрощує комунікацію та взаємодію з оточуючими у різних життєвих ситуаціях.
  • Зручність: Потрібно лише показати відкритий DEAF ID в мобільному додатку «Перекладач ЖМ», що значно спрощує взаємодію у магазині.
  • Конфіденційність: Всі персональні дані надійно захищені, що забезпечує безпеку інформації.
  • Безбар’єрність: DEAF ID спрощує комунікацію, роблячи покупки для людей з порушенням слуху зручними та доступними.
  • Багатофункціональність: DEAF ID має багато інших функцій, які дають переваги нечуючим людям в різних побутових і життєвих ситуаціях. 

Зазначимо, що Фокстрот є однією з перших комерційних компаній в Україні, хто розпочав практичне впровадження принципів безбар’єрності і створення інклюзивного торгового простору. Зокрема, протягом 2023-24 років Фокстрот, завдяки партнерству з ГО «Громадський рух «Соціальна Єдність», для обслуговування покупців з порушенням слуху підключив спеціалізований сервіс Connect PRO у 20 магазинах і спеціальний онлайн-віджет Connect WEB на онлайн-майданчику Foxtrot.ua.

Як результат, у магазинах тепер є планшети з інстальованим програмним забезпеченням та QR-коди для виклику онлайн перекладача жестової мови. Під час консультації відвідувача, який говорить жестовою мовою, співробітник Фокстрот підключає перекладача для спілкування без жодних комунікаційних бар’єрів. На сайті Foxtrot.ua встановлено веб-віджет «Вушко» для одночасного онлайн-зв’язку з оператором контакт-центру Фокстрот і перекладачем жестової мови. Це дозволяє клієнтам в режимі онлайн отримати фахову консультацію щодо товарів, які їх цікавлять.

Довідка. Техноритейлер Фокстрот – один з найбільших омніканальних продавців побутової техніки та електроніки в Україні. Компанія оперує 122 магазинами у 66 містах, у тому числі у прифронтових Херсоні, Краматорську і Слов’янську, онлайн-майданчиком Foxtrot.ua та однойменним мобільним застосунком.

З 2021 року Фокстрот є учасником спільноти «Бізнес без бар’єрів», яка об’єдналася навколо ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів», спрямованої на створення рівних можливостей для всіх українців.

ГО «Громадський рух «Соціальна єдність» (https://se.org.ua/) представляє інтереси людей з різними формами інвалідності, з фокусом на людей з порушеннями слуху. Команда популяризує та впроваджує сучасні цифрові сервіси для нечуючих та слабочуючих українців, реалізовує проєкти, спрямовані на забезпечення рівних прав та можливостей людей з різними формами інвалідності. 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

“Золотий вік” у США: як вітчизняні бренди та публічні особи жартували з приводу перемоги Дональда Трампа на виборах

“Золотий вік” у США: як вітчизняні бренди та публічні особи жартували з приводу перемоги Дональда Трампа на виборах

В США 5 листопада відбулись президентські вибори, перемогу на яких здобув Дональд Трамп, який має не найкращу репутацію...
time icon  
  40
Усі новини ринку