Все буде БІ: п’ять запитань директору з розвитку мережі Будинок іграшок Як працює флагманський магазин мережі в ТРЦ Lavina Mall, чи будуть змінюватися інші магазини, і де можна очікувати появи... ДосвідПерсоналії 31 Серпень 2017 1479
Рік лояльності: чого досягла Люксоптика після переходу від дисконтної на бонусну програму лояльності Вже більше року тому Люксоптика запровадила бонусну систему лояльності замість традиційної дисконтної. Результати... ДосвідМаркетинг 29 Серпень 2017 1630
15 прикладів геніальної упаковки, яка розповідає про товар більше, ніж маркетологи «Дике» вино в гамівній сорочці, соуси, від яких плачуть навіть супергерої, масло з ножем в одній упаковці, дозована... Історія вихідного дняДосвід 27 Серпень 2017 4203
Як стати мультиканальним рітейлером: історія успіху John Lewis Історія британського рітейлера John Lewis, у якого успішно вийшло здійснити перехід від традиційних продажів в касах... E-commerceІсторія вихідного дня 27 Серпень 2017 1502
Досвід контакт-центру Нова пошта: як обслуговувати 35 тисяч клієнтів на день PR-директор Нова пошта Лілія Загребельна розповідає як вибудувана робота контакт-центру компанії і чому від цього... Історія вихідного дняДосвід 26 Серпень 2017 1341
Занадто багато кухарів: за літо в Києві відкрито рекордну кількість ресторанів Вперше після кризи бізнесмени почали відкривати великі заклади на 700-1000 кв. м. Активізація – свідоцтво одужання... Історія вихідного дняАналітика 25 Серпень 2017 1271
П’ять популярних міфів про дизайн логотипів Чому сліпе слідування усталеним стереотипам про дизайн логотипів може погубити або спотворити сприйняття бренду і як... Історія вихідного дняДосвід 25 Серпень 2017 2275
На радість гурманам: як буде виглядати перший Le Silpo в Одесі (презентація) 31 серпня в Одесі відкриється преміальний супермаркет Le Silpo площею 2400 кв. м. Як буде виглядати одеський делікатес-маркет... ВідкриттяМаркетинг 24 Серпень 2017 2030
Найкраще – дітям: рейтинг ефективності роботи мереж товарів для дітей Компанія Audit of Sales провела дослідження, присвячене ефективності роботи найпопулярніших українських мереж товарів для... АналітикаМаркетинг 22 Серпень 2017 2056
Віртуальні гроші: як український рітейл використовує криптовалюти Де в Україні можна розрахуватися за покупку за допомогою криптовалюти, як на такі операції дивляться фіскальні органи... E-commerceІнновації 22 Серпень 2017 1812
Засновники бренду byMe: Українські споживачі стали перебірливими Аліна і Дмитро Сердюк про те, як з’явилася ідея створити власний одежний бренд byMe, початок власного бізнесу і... Made In UkraineДосвід 21 Серпень 2017 2157
Товари-близнюки: п’ять всім відомих брендів, що маюсть різні назви у різних країнах Популярні і знайомі українцям товари, які в інших країнах називаються зовсім інакше. Історія вихідного дняМіжнародний досвід 20 Серпень 2017 3877