Доля онлайн-продажів мережі Антошка виросла в три рази Завдяки чому одна з провідних українських мереж товарів для дітей Антошка наростила продажі через інтернет з 2 до 7%. E-commerceДосвід 6 Вересень 2017 1537
Лариса Голубєва, ТЦ Піраміда: Ми не боїмося конкуренції CEO ТЦ Піраміда про реконцепцію торгового центру, будівництво другої черги ТЦ, конкуренцію за споживачів на Лівому... ДосвідЛюди девелопменту 5 Вересень 2017 4907
Як збільшити продажі інтернет-магазину: вісім маркетингових стратегій Корисні поради для тих, хто торгує в онлайн і хоче наростити продажі інтернет-магазину. E-commerceДосвід 5 Вересень 2017 1115
Анна Савельєва, Watsons Україна: Чотири принципи створення ефективної команди Операційний директор компанії Watsons Україна розповідає про те, як створювати в колективі «команду мрії». HRДосвід 4 Вересень 2017 1828
Дмитро Кримський, Good Wine: Навчіться прощати. Це вище благо Дмитро Кримський, співвласник Бюро Вин, більш відомого споживачам як мережа виномаркетів Good Wine, про свої принципи в... Історія вихідного дняДосвід 3 Вересень 2017 2509
Краща реклама тижня: Сільпо, Dior, Наталі Портман і пародія від McDonald’s Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі. Історія вихідного дняМаркетинг 3 Вересень 2017 2034
METRO проти Фуршету та інші приклади троллінгу серед українських продуктових мереж Ніщо так не пробуджує креатив, як котики, особливо ті, що прогулюються по супермаркету іншого оператора. Історія вихідного дняМаркетинг 2 Вересень 2017 2592
Все буде БІ: п’ять запитань директору з розвитку мережі Будинок іграшок Як працює флагманський магазин мережі в ТРЦ Lavina Mall, чи будуть змінюватися інші магазини, і де можна очікувати появи... ДосвідПерсоналії 31 Серпень 2017 1483
Рік лояльності: чого досягла Люксоптика після переходу від дисконтної на бонусну програму лояльності Вже більше року тому Люксоптика запровадила бонусну систему лояльності замість традиційної дисконтної. Результати... ДосвідМаркетинг 29 Серпень 2017 1638
15 прикладів геніальної упаковки, яка розповідає про товар більше, ніж маркетологи «Дике» вино в гамівній сорочці, соуси, від яких плачуть навіть супергерої, масло з ножем в одній упаковці, дозована... Історія вихідного дняДосвід 27 Серпень 2017 4211
Як стати мультиканальним рітейлером: історія успіху John Lewis Історія британського рітейлера John Lewis, у якого успішно вийшло здійснити перехід від традиційних продажів в касах... E-commerceІсторія вихідного дня 27 Серпень 2017 1508
Досвід контакт-центру Нова пошта: як обслуговувати 35 тисяч клієнтів на день PR-директор Нова пошта Лілія Загребельна розповідає як вибудувана робота контакт-центру компанії і чому від цього... Історія вихідного дняДосвід 26 Серпень 2017 1346