COMFY: новий формат магазину – крок на шляху до омніканальності На квітень 2017 року в COMFY реформатировано 47 з 76 магазинів мережі. До кінця року будуть оновлені ще 12 торгових точок ДосвідМаркетинг 18 Квітень 2017 2085
Топ-менеджери UBI Fashion Center: Працюємо над поєднанням різноманітних форматів Як на одному майданчику вдало поєднувати послуги рітейлу та комунікаційну платформу і при цьому активно розвивати... Історії компанійДосвід 18 Квітень 2017 1381
Страх омніканальності: 4 перших простих кроки Система ведення бізнесу може вважатися омніканальною тільки тоді, коли бренд надає своїм клієнтам можливість вести з... E-commerceІнновації 17 Квітень 2017 1029
Кращі ролики тижня: Burger King, OLX, Samsung, великодній заєць і Маріо Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі. Історія вихідного дняМаркетинг 16 Квітень 2017 1281
Львівська легенда: як виглядає креативне містечко Холдингу емоцій «!FEST» (фоторепортаж) На території старого заводу розмістилось креативне містечко, що вміщає офіс холдингу, тренінговий центр, open space з... Історія вихідного дняНовини 15 Квітень 2017 2778
Роман Кочут, співзасновник ювелірного бренду Kochut: Нас троє – в цьому секрет успіху Як троє братів із Закарпаття створили найпопулярніший у Facebook український бренд Kochut. Історії компанійПерсоналії 14 Квітень 2017 3536
Навіщо Сільпо, ЕКО Маркет і VARUS розвивають банківські сервіси Порівняння основних банківсько-рітейлерських програм лояльності, що реалізуються мережами Сільпо, ЕКО Маркет і VARUS. ДосвідНовини 13 Квітень 2017 2668
Топ-20 Facebook-сторінок українських рітейлерів і ТРЦ за квітень 2017 Хто з рітейлерів і торгових центрів входить в число лідерів за кількістю підписників Facebook і за динамікою розвитку у... АналітикаМаркетинг 13 Квітень 2017 1218
Гумовий WWW: Чому українські магазини йдуть в інтернет Підприємцям стає складніше працювати в традиційному рітейлі. І деякі з них все частіше переносять свої магазини в... E-commerceДосвід 13 Квітень 2017 913
Мережа Алло відмовляється від продажів продукції Nokia У магазинах мережі бренд продавався більше 18 років. Офіційна причина відмови – висока ціна і сумнівна... МаркетингНовини 11 Квітень 2017 897
Юлія Бадрітдінова, МакДональдз Україна: Ми одержимі потребами клієнтів Як український підрозділ найбільшої світової мережі фаст-фуду будує взаємовідносини з клієнтами і завойовує їх... ДосвідМаркетинг 11 Квітень 2017 2601
Микола Ахтирський, Shtuki.ua: Знижки в певний момент обезцінюють товар Як не маючи досвіду в бізнесі заснувати успішний проект, використати фестивалі як брендову рекламу та перетворити... Історії компанійДосвід 11 Квітень 2017 1749