Маріанна Хромова, ювелірний бренд Alchemica: Ми можемо собі дозволити експериментувати З якими труднощами стикаються ювелірні бренди в Україні, що заважає продавати вироби за кордон і основні тенденції і... Made In UkraineДосвід 23 Листопад 2016 1511
Дмитро Покотило, F.ua: Першу версію сайту написав знайомий програміст за $300 Засновник інтернет-магазину F.ua Дмитро Покотило про старт у бізнесі, роботі компанії в кризу і подальші плани розвитку... E-commerceДосвід 22 Листопад 2016 1186
Семінар «Податкові спори: ризики, перевірки, захист» Юридичний партнер Асоціації – одна з найкращих юридичних компаній України GOLAW проводить 30 листопада семінар,... НовиниНовини партнерів 22 Листопад 2016 1636
Як стати Digital Fox’ом: секрети digital-маркетинга розкриває Микита Коваленко Що потрібно для налагодження повноцінної цифрової комунікацією зі споживачами, як створювати вірусні рекламні... E-commerceДосвід 21 Листопад 2016 1959
Краща реклама тижня: Marks & Spencer, Київстар та Гра престолів Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів та рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі. ДосвідМаркетинг 20 Листопад 2016 1633
Майбутнє сьогодні: як виглядає офіс групи компаній EVO (фоторепортаж) Колишні складські приміщення перетворилися в суперсучасний офіс в стилі “лофт”: із тренажерним залом, баром,... Made In UkraineІсторія вихідного дня 19 Листопад 2016 2275
Дмитро Басов, MOYO: Для залучення клієнтів демпінг не працює Генеральний директор MOYO Дмитро Басов про розвиток мережі, онлайн і офлайн-каналах продаж, а також про запити клієнтів і... E-commerceДосвід 18 Листопад 2016 1820
Перехідний період: що робити, якщо влада незаконно демонтувала МАФ Колонка юриста юридичної компанії GOLAW Крістини Кольчинської. ДосвідКонфлікти 17 Листопад 2016 1470
Досвід modnaKasta: як підготуватися до «Чорної п’ятниці» Колонка Brand-manager modnaKasta Євгенії Нагай: як в рази збільшити продажі в «Чорну п’ятницю», залучити нових клієнтів в... E-commerceДосвід 16 Листопад 2016 1840
Павло Овчинніков, МІККІ : Хочемо увійти в ТОП-3 рітейлерів дитячих товарів в Україні Засновник мережі магазинів для дітей MIKKI Павло Овчинніков про те, навіщо мережа впроваджує нові формати, чому відкриває... ДосвідПерсоналії 14 Листопад 2016 2633
Засновники «Окно во двор»: як залучити покупців в добре захований магазин «80% людей, які одягаються в Concept Store, не розглядають торговельні центри як місця для шопінгу», – стверджують засновники... Made In UkraineДосвід 4 Листопад 2016 2748