Як український бізнес використовує інтернет-маркетинг: інструменти, метрики, бюджети (дослідження) Маркетингова агенція Promodo опублікувала дослідження, присвячене інтернет-маркетингу в Україні. E-commerceАналітика 22 Травень 2017 1925
Краща реклама тижня: Axe, Pepsi, Toyota, COMFY і Сен-Тропе Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі.... МаркетингНовини 21 Травень 2017 1588
Час змін: як українським компаніям доведеться скорегувати SMM-стратегії Засновник агенції UaMaster Євген Шевченко про те, як українським компаніям, розкрученим у соцмережах, діяти після заборони... МаркетингНовини 19 Травень 2017 1601
Десять питань комерційному директору бренду OLKO Як з’явився і розвивався бренд OLKO, і як в компанії залучають нових покупців. ДосвідМаркетинг 19 Травень 2017 1361
Як рітейлерам зберегти лояльність клієнтів в епоху міленіум Додаткова цінність, душевні розмови, соцмережі та інші інструменти, за допомогою яких українські рітейлери можуть... АналітикаМаркетинг 18 Травень 2017 1277
Холодна весна 2017: fashion-рітейлери втрачають продажі Обороти українських операторів модних брендів у поточному сезоні «весна-літо» рекордно низькі. Усьому виною холодна... АналітикаДосвід 18 Травень 2017 1096
Втрата контакту: хто з українських рітейлерів і скільки користувачів втратить після заборони соцмережі Порівняльний аналіз сторінок українського рітейлу і торгових центрів в соціальних мережах – хто втратить аудиторію,... E-commerceАналітика 17 Травень 2017 1821
Знати клієнта в обличчя: Face-трекер як конкурент карткових програм лояльності Директор українського офісу 1С-Бітрікс Дмитро Суслов про особливості системи розпізнавання осіб Face-трекер, можливості... Made In UkraineІнновації 17 Травень 2017 1054
Чорна бухгалтерія: чи варто панікувати через санкції проти 1С Розроблене в Росії програмне забезпечення 1С займає 70-80% українського ринку бухгалтерських програм. ДержаваНовини 17 Травень 2017 1128
Власник бренду SOVA про кризу, уподобання українців і перспективи Олександр Сова в інтерв’ю для Delo.ua розповів про те, як ювелірна галузь пережила кризу, що чекають покупці, і завдяки... ДосвідПерсоналії 15 Травень 2017 2294
За рахунок чого бренди встановлюють емоційний зв’язок з покупцями Емоційний зв’язок з брендами встановлюють більше 65% покупців. Більшість чоловіків емоційно прив’язані до брендів... АналітикаМаркетинг 15 Травень 2017 851
Огляд нововведень квітня для бізнесу в Facebook та інших соцмережах Українські рітейлери все активніше роблять ставку на використання таких інструментів, як реклама в Facebook, Instagram і в... ІнноваціїДосвід 15 Травень 2017 1556