Дружба народів: як залучити міжнародну мережу в регіональний ТРЦ

Дружба народів: як залучити міжнародну мережу в регіональний ТРЦ

01.03.2018 08:10
  195
rau

У чому особливість роботи з іноземними брендами, до яких несподіванок варто бути готовими і як вибудувати комунікацію, щоб домогтися успіху.

У серпні в рівненському ТРЦ Злата Плаза відкриється довгоочікуваний, але досить незвичайний об’єкт: перший в місті магазин турецького бренду LC Waikiki. Брокером при підписанні договору виступила компанія Retail & Development Advisor.

Незвичайність об’єкта полягає в його розмірі – 900 кв. м – і концепції. В Україні поки що не так вже й багато двоповерхових магазинів, і відкриття подібної торговельної точки в регіональному торговому центрі привертає досить багато уваги. До того ж залучити такого великого оператора відразу в такий масштабний проект – дорогого коштує. Не секрет, що міжнародні компанії дуже вимогливі до якості ТРЦ і приміщень, де вони планують відкривати магазини, а також до умов договорів. RAU розпитала всіх учасників процесу: керівництво торгового центру Злата Плаза, брокерської компанії Retail & Development Advisor і українського представництва LC Waikiki, як саме оформлялася угода, які особливості вони можуть відзначити, і що, на їхню думку, в кінцевому підсумку призвело до успішного для всіх результату.

Олександр Оверчук, директор ТРЦ Злата Плаза.

LC Waikiki – сильний мережевий оператор, який істотно зміцнить tenant-mix ТРЦ і посилить наше позиціонування як кращого fashion-центру Рівного. Компанія управляє 800-ми магазинами в 36-ти країнах світу, до того ж активно розвивається в Україні. Аналітика та побажання цільової аудиторії нашого ТРЦ чітко вказали нам вектор, в якому треба розвиватися. З огляду на кон’юнктуру ринку, концепцію ТРЦ, tenant-mix, пріоритетним оператором для себе визначили LC Waikiki.

Поки що досвід роботи з міжнародними брендами у нас невеликий. З іншого боку, співпраця з таким оператором, як McDonald’s, показує хорошу системну роботу, повагу до партнера і застосування принципу win-win у відносинах орендар-орендодавець.

Двоповерховий магазин площею близько 900 кв. м буде розташований на 1-му та 2-му поверсі ТРЦ. Наявність двох ескалаторів всередині магазину вирішить питання вертикального з’єднання.

Це буде перший в місті магазин такого формату. Інвестиції в проект розцінюємо як вкладення в довгостроковий розвиток ТРЦ, збільшення відвідуваності, додаткове вертикальне з’єднання між поверхами. Впевнений: від нашої співпраці виграють відвідувачі, а це і є головна мета нашої роботи.

Що ще можу відзначити за підсумками співпраці. При підписанні договору важливо не поспішати, добре вивчити документи, і пам’ятати, що якісно пророблений договір оренди – запорука довгострокового взаємовигідного співробітництва.

Таісія Литовченко, директор Retail & Development Advisor

Головна особливість в роботі з великою транснаціональною корпорацією, представленою в багатьох країнах, яка має власну відпрацьовану управлінську структуру: відносно нешвидко приймаються рішення. Необхідно узгодити багато параметрів, перш ніж будуть досягнуті фінальні домовленості. Консультанту у всьому необхідно бути проактивним, шукати і пропонувати рішення: в цьому і полягає робота брокера – в будь-якому випадку знайти рішення, яке влаштує всі сторони!

Але при цьому кожен випадок індивідуальний – ситуації ніколи не повторюються. Багато що залежить безпосередньо від того, чи всім вимогам міжнародного рітейлера відповідає обговорюваний лот, або необхідні якісь зміни: розширення, установка ескалаторів та інше.

У той же час, на мою думку і досвіду, якщо є бажання домовитися, то успіх з великою ймовірністю гарантовано! У випадку з LC Waikiki та Злата Плата, незважаючи на те, що існувало багато нюанси, що вимагають узгодження, компромісу було досягнуто. Договір підписаний і всі сторони задоволені: орендодавець, орендар, і, звичайно ж, покупці.

Ярема Івахів, директор LC Waikiki в Україні

Це буде перший магазин нашого бренду в Рівному. Вибрали його, тому що тут живе багато представників нашої цільової аудиторії, але в місті недостатньо якісних магазинів одягу для всієї родини. Тому ми впевнені в успішності цього проекту. ТРЦ Злата Плаза найкраще підходить для першого магазину LC Waikiki в місті, так як розташований в самому центрі міста і привертає значну кількість відвідувачів завдяки грамотному підбору орендарів і позиціонуванню.

Особливості магазину – розташування на двох поверхах ТЦ і оновлений концепт, який використовувався тільки в торговій точці у Львові. Магазин відкриється з новою осінньої колекцією, над якою дизайнери бренду вже почали роботу. Ми намагаємося зберегти цінову політику компанії і не підвищуємо ціни в зв’язку з коливаннями курсу гривні, тому наш бренд підходить широкому колу споживачів.

Що стосується специфіки наших вимог до приміщень, то LC Waikiki в кожному торговому центрі займає площу від 1000 кв. м. Це вимагає спеціальних технічних умов, які, на жаль, не кожен ТРЦ може надати. Особливу увагу приділяємо вентиляції та кондиціюванню, які повинні бути достатніми для того, щоб забезпечити комфортну температуру в магазині для відвідувачів.

З мого досвіду, успіх будь-яких переговорів залежить від чітко поставленої мети, знання фінансових показників і обізнаності про ситуацію на ринку.

Читайте також –

Огляд новин в fashion-рітейлі: ARGO, Intertop, та нові бренди Helen Marlen і BNS


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку