Огляд нововведень квітня для бізнесу в Facebook та інших соцмережах Українські рітейлери все активніше роблять ставку на використання таких інструментів, як реклама в Facebook, Instagram і в... ІнноваціїДосвід 15 Травень 2017 1433
Кращі ролики тижня: Ikea, Opus, Shaddy, Канівський маслосирзавод і Рятувальники Малібу Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі. Історія вихідного дняМаркетинг 14 Травень 2017 884
Креатив і модерн: як виглядає головний офіс OLX Україна (фоторепортаж) У квітні 2017 року виповнився рік, як OLX переїхав у новий офіс в київський IQ Business Center. Що ховається за стінами офісу... Історія вихідного дняНовини 13 Травень 2017 3218
Як ефективно використовувати CRM в компанії: досвід Нова пошта Які переваги може дати CRM-система бізнесу, що вона дає клієнтам і як її використовують в Нова пошта. ІнноваціїДосвід 11 Травень 2017 1736
Як змінилося оформлення вітрин в магазині Всі. Свої до Євробачення До старту Євробачення вітрини найбільшого магазину українських брендів Всі. Свої в Києві прикрасили соняшники, маки,... ДосвідНовини 10 Травень 2017 972
Рецепт успіху з сервісу, хмелю та солоду: інтерв’ю з генеральним директором мережі МОРЕ ПИВА Керівник мережі МОРЕ ПИВА Дмитро Молчанов про те, чому важливо виділятися серед конкурентів, за яким принципом... ДосвідНовини 10 Травень 2017 2119
Помилки в рекламі: промо-кампанії, за які довелося перепрошувати Всі бренди, навіть самі толерантні, у своїх промо іноді переходять межу пристойності — і відразу ж отримують... Історія вихідного дняДосвід 9 Травень 2017 2477
Digital-тренди 2017: чого хочуть споживачі (інфографіка) У яких технологіях найбільше зацікавлені споживачі та чим не планують користуватися в 2017 році. E-commerceІнновації 8 Травень 2017 1372
Кращі ролики тижня: Reebok, Apple, Renault, Джордж Клуні і Чужі Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі. Історія вихідного дняМаркетинг 7 Травень 2017 1068
Магазин працює як величезний білборд: як Zara завойовує популярність без реклами Як без зовнішньої реклами, телероликів, співпраці з модними дизайнерами та селебріті Zara стаd одним з найдорожчих... Історії компанійІсторія вихідного дня 6 Травень 2017 3511
Дмитро Коссе: Ревізія рітейл-бізнесу – як аналізувати роботу мережі Керуючий партнер консалтингової компанії Kocce.net Дмитро Коссе про головні ознаки застою в бізнесі, аналізі роботи... АналітикаДосвід 5 Травень 2017 642
Власник мережи супермаркетів Україночка: Дуже важливо бути максимально щирим, знати своїх покупців Керівник вінницької регіональної мережі супермаркетів Україночка – про особливості розвитку невеличких продуктових... ДосвідПерсоналії 4 Травень 2017 3373