Зовнішня або внутрішня служба логістики. Що краще для e-commerce?

Зовнішня або внутрішня служба логістики. Що краще для e-commerce?

10.05.2018 01:50
  286
rau

Зростання галузі e-commerce в 2018 році прзвело до відкриття багатьох можливостей розвитку для різних галузей. Це призвело до необхідності вдосконалення логістичних мереж.

Якщо в компанії, що розвиває бізнес e-commerce, не буде налагоджена чітка логістика, це призведе до зриву планів, незадоволеності споживачів і, можливо, навіть краху бізнесу, – пише портал Delo.ua. Business Talk порівнює нюанси роботи внутрішньої і зовнішньої служб доставки компаній e-commerce.

Внутрішня служба логістики

Створення внутрішньої служби логістики може бути вигідно для бізнесу, але в той же час це приносить певні ризики. Наприклад, товари, що знаходяться на етапі доставки, не будуть застраховані, відповідно, у разі пошкодження або втрати продукту, фінансові наслідки лягають на саму компанію, і нести відповідальність перед клієнтом також доведеться самостійно.

Страхування товарів на період доставки має набагато більше переваг, ніж відмова від цього. Відмова веде до потенційного збитку для репутації і збільшення вартості заміни товарів клієнтам.

Якщо клієнт не впевнений в здатності компанії доставити товар у повній цілості, він не буде замовляти в цій компанії ще раз. Наявність внутрішньої служби доставки і страхування товарів може допомогти захистити відносини між компанією і клієнтами, а також запобігти потенційний збиток для репутації бренду.

Зовнішня служба логістики

Перевага зовнішньої служби логістики — перенесення відповідальності з компанії на провайдера. Однак і в цьому випадку страхування має життєво важливе значення. Зовнішня доставка може сприяти швидкому розширенню та подальшому розвитку бізнесу, однак значно знижується ступінь контролю над розподілом замовлень. Це може призвести до негативних наслідків для клієнтів, якщо стандарти провайдера знизяться.

Крім того, використання зовнішньої служби логістики має ще одну перевагу — компанія може зосередитися на своїх основних операціях, не думаючи про планування доставки, підтримки та управління логістичною мережею, витрати на її утримання.

Як прийняти рішення?

При виборі способу логістики необхідно в першу чергу оцінити обсяги доставки. Якщо утримання внутрішньої служби логістики — транспортний парк, навчання персоналу, вартість контролю і обслуговування — не є економічно вигідним, має сенс прийняти рішення на користь зовнішнього партнера.

У разі прийняття такого рішення потрібно продумати можливості контролю за роботою зовнішньої служби логістики, оскільки від діяльності партнера залежатиме репутація самої компанії.

Існує і варіант об’єднання двох служб, однак це має сенс тільки тоді, коли в компанії працює внутрішній менеджер з логістики, який контролює роботу зовнішнього партнера, коректність розподілу замовлень, своєчасність доставки, стежить за підтриманням репутації компанії, а також забезпечує постійний зв’язок між зацікавленими сторонами.

Джерело: Delo.ua

Читайте також

Мачей Гавронскі, Fozzy Group: 95% рітейлу забезпечуємо власної логістикою


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку