Гроші назад: як український e-commerce працює з поверненнями Проблема повернення товарів незадоволеними покупцями – одна з ключових для українських інтернет-магазинів. Як... E-commerceДосвід 31 Липень 2018 2423
50 відтінків кризи: топ-менеджер секс-шопу Kazanova про ринок інтимних товарів в Україні Анастасія Денисова, керівник відділу продажів секс-шопу Kazanova, про те, що не дає українському ринку інтимних товарів... Історії компанійДосвід 30 Липень 2018 1670
Джек Ши, Miniso: За три роки хочемо відкрити до 100 магазинів Про філософію нового для українського ринку бренду, особливості українського ринку і секрети комфортного шопінгу... ДосвідНовини компаній 30 Липень 2018 857
Реклама тижня: Люксоптика, Моршинська, Dolphi, Samsung і знову київський міст Суперниця у Моршинська, телеабсурд у Люксоптика, пікап-прийомчики для невдах у Dolphi Ukraine, нова порція троллінгу Apple... Історія вихідного дняМаркетинг 29 Липень 2018 1379
Бамбуковий ліс і hi-tech: як виглядає самий зелений у світі Apple Store (фотоогляд) Напівпрозорі кам’яні стіни і багато зелені, – як виглядає новий магазин Apple в Макао. Історія вихідного дняМіжнародний досвід 28 Липень 2018 1794
10 правил успішного ТЦ: Поради та досвід керівної команди Дастор Командна робота, знання своїх переваг і недоліків, відносини з орендарями, – що ще здатне зробити об’єкт... ДосвідДосвід та аналітика 27 Липень 2018 1532
Створення безшовного клієнтського досвіду: як це зробили в Comfy Задоволення потреби клієнта і здійснення угоди зовсім не означає лояльність. Клієнтський досвід стає головним... E-commerceДосвід 27 Липень 2018 1860
Підводна столиця: як рітейлери віджартувалися на тему потопу в Києві Як Citrus, Domino’s Pizza, Укрпошта, Eda.ua, Ощадбанк та інші обіграли зливу в Києві 25 липня і викликані нею потоп і транспортний... МаркетингНовини 26 Липень 2018 1381
Анна Швед, VARUS: За бонусними картками проводиться 66% продажів Директор з маркетингу VARUS Анна Швед про результати роботи компанії в 2017 році, впровадження нових форматів, розширення... ДосвідНовини 26 Липень 2018 1461
“Для розвитку галузі ми повинні тісно співпрацювати з держструктурами”: 10 тез засновника бренду SOVA Олександра Сова Засновник і CEO ювелірного бренду SOVA Олександр Сова про підводні камені в роботі, Гільдію ювелірів, колаборації і... ДосвідНовини 25 Липень 2018 827
Як збільшити доходи інтернет-магазину без збільшення трафіку Які підходи можна використовувати для оптимізації копірайтингу текстів і коректування дизайн-сервісних елементів... E-commerceМіжнародний досвід 25 Липень 2018 918
На чому заробляють ресторатори – дослідження Найбільше прибутку ресторатори отримують з продажу кальяну і піци, найменше — з міцного алкоголю, – свідчать... АналітикаДосвід 23 Липень 2018 5437