VOVK відкрив два магазини в оновленому концепті (+фото) Нові магазини українського бренду жіночого одягу VOVK з оновленим інтер’єром відкрилися на початку березня в... ВідкриттяНові формати 28 Березень 2018 1076
У Китаї відкрили 20-метровий автомат з продажу автомобілів (фото) Alibaba і Ford відкрили в Ганчжоу перший в Китаї вендінговий автомат з продажу автомобілів. Міжнародний досвідНовини 27 Березень 2018 773
Смертельний шопінг: 10 найтрагічніших катастроф в ТРЦ Масштабна пожежа в російському ТРЦ, що забрала десятки життів, в черговий раз нагадала про важливість дотримання всіх... Міжнародний досвідНовини 27 Березень 2018 2599
Клуб на $100 млн: 10 правил бізнесу від творців LeBoutique. Засновники шопінг-клубу LeBoutique Андрій Дрогобицький і Роман Онищенко про те, як побудувати компанію з річним оборотом в... E-commerceІсторії компаній 27 Березень 2018 850
Моди більше немає: власник італійського бренду Santoni про тенденції на взуттєвому ринку Джузеппе Сантоні – власник люксового італійського бренду Santoni – про те, як сучасний спосіб життя впливає на... Міжнародний досвідНовини 26 Березень 2018 837
ТОП-5 трендів e-commerce в Україні в 2018 році Технічний директор компанії Mauris Володимир Бондаренко визначив ті віяння в e-commerce України, які яскраво проявляться в 2018... E-commerceДосвід 26 Березень 2018 1171
Гарний сім’янин: Владислав Бурда про переваги та недоліки сімейного бізнесу Президент корпорації RedHead Family Владислав Бурда розповів про основні виклики в сімейному бізнесі, відчуття спільної... Історії компанійІсторія вихідного дня 25 Березень 2018 1017
Краща реклама тижня: KENZO, H&M, Hesburger, Чак Норріс і стьоб від бренду Ріанни Секретна зірка KENZO, запальне танго від H&M, телекінез в рекламі Apple і нова лінійка помад від Ріанни. Історія вихідного дняМаркетинг 25 Березень 2018 942
Як виглядає перший супермаркет SPAR в Луцьку (фотоогляд) Сучасний дизайн, домашня атмосфера і закусочна в магазині – чим здивував перший супермаркет міжнародного бренду SPAR... Історія вихідного дняРегіональні новини 24 Березень 2018 1058
Як Live animations зробила “Алісу в країні див” програмою лояльності АТБ У грудні 2017 року АТБ пройшла акція для лояльних покупців, пов’язана з акцією на всього один продукт: книгу “Аліса в... ІнноваціїМаркетинг 23 Березень 2018 2589
Як доповнена реальність змінює рітейл: кейс Алло Доповнена реальність – поки що інноваційна технологія для українських рітейлерів. Але скоро все може змінитися. E-commerceІнновації 22 Березень 2018 1421
Шлях до вершини: як Дмитро Борисов став одним з найвідоміших рестораторів України Дмитро Борисов кинув роботу маркетолога заради захоплення. Вісім років тому він відкрив невеликий ресторан в... Історії компанійДосвід 21 Березень 2018 2529