Топ-5 трендів, що змінять світову торгівлю в 2019 році

Топ-5 трендів, що змінять світову торгівлю в 2019 році

19.12.2018 08:05
  612
rau

Більш важлива роль чат-ботів, розвиток сегменту Internet of Things, важливість унікального customer experience, використання роботів і доповнена реальність – що буде визначати розвиток торгівлі в 2019 році.

Read in English

Цей матеріал доступний російською мовою

Свою версію головних технологічних і програмних тенденцій роздрібної торгівлі, як офлайн, так і онлайн, пропонує Кліффорд Чі в блозі HubSpot, переклад EVO.busines.

Почнуться масові покупки за допомогою ботів месенджера Facebook

Facebook Messenger вже став одним з найбільш перспективних і зручних каналів для споживачів при купівлі роздрібних товарів – 53% споживачів люблять робити покупки в компаніях, які при підписці на їх FB-аккаунт дозволяють безпосередньо задати питання в Facebook і без зволікання на нього відповідають. Цей шлях комунікації і продажів буде бурхливо розвиватися.

Але для багатьох магазинів складно платити зарплатню людині, що безперервно відповідає масі фоловерів в месенджері. Не кажучи вже про проблему відповідати клієнтам в неробочі години, у вихідні. Також у профільного співробітника бувають відпустки, відгули, лікарняні.

Тому для роздрібних торговців важливо налаштувати боти Messenger – які автоматично опрацюють помірно складні взаємодії, такі як привітальні бесіди та розмови про пошук товару.

Щоб стимулювати ще більше продажів за допомогою Facebook Messenger, великі рітейлери в 2019 році планують запустити й ботів, які дозволять користувачам розміщувати замовлення безпосередньо в месенджері, й до того ж зуміють їх передавати відповідним менеджерам.

Інтернет речей почне визначати сегмент регулярних FMCG-покупок

Завдяки Internet of Things роздрібні торговці можуть збирати бази даних про контекст використання товарів своїми клієнтами. Це дозволяє магазину відправляти відповідні маркетингові повідомлення та здійснювати продажі.

Наприклад, якщо у клієнтці в холодильнику закінчилося молоко або воно псується, смарт-холодильник може розпізнати її потреби та відобразити на своєму екрані або на її смартфоні повідомлення про кращі пропозиції онлайн-покупки й доставки молока в місті. Покупець може відразу замовити товар через один із цих смарт-пристроїв.

У 2019 році продавці почнуть масово оптимізувати свої товарні сторінки та методи просування під смарт-пристрої Internet of Things і під смарт-динаміки з голосовими помічниками. А покупці почнуть масово цими пропозиціями користуватися.

Магазини масово займуться створенням customer experience

Більшість людей дорожить емоціями. І хоча ми можемо до нашої ідентичності прикріплювати матеріальні елементи, такі як наш iPhone або автомобіль – ці речі рано чи пізно втрачають привабливість; ми кидаємо їх, щоб замінити їх новітнім товаром, визначальним тенденцію.

Оцінка ж емоцій змінюється набагато рідше – лише кілька разів у житті. Десятиріччями багато враження ми продовжуємо оцінювати однаково.

Отже, в сенсі стабільності впливу на клієнта матеріальні покупки не можуть змагатися з яскравими емоціями, отриманими при відвідуванні магазину або його сайту. Створюючи спеціальні магазини, які не тільки продають товари, але й дають унікальний досвід для покупців, роздрібні торговці можуть залучити клієнтів до чудових, незабутніх вражень.

Це робить набагато більший емоційний вплив, ніж покупка товару. Тому споживачі охоче діляться цим досвідом один з одним.

Розпочнеться масове використання cognitive computing для прискорення обслуговування клієнтів

Сognitive computing – робототехнологія, заснована на аналізі величезної кількості даних про клієнтів, про типовий для них процесі вибору.

Використовуючи комп’ютери та роботів у своїх магазинах, які можуть реально розуміти розмовну мову та точно відповідати на звичайні питання людей, співробітники магазинів й інших підприємств роздрібної торгівлі можуть звільнитися для більш складних робіт.

Наприклад, Hilton Hotels представили ресепшіоністку-робота Конні – вона може допомогти гостям знайти найкращі пам’ятки та ресторани в даному районі. Конні може навіть рухатися і вказувати своїм тілом, щоб направляти гостей в будь-яке місце в готелі. Завдяки Конні співробітники ресепшн готелю можуть зосередитися на більш важливих завданнях.

Магазини почнуть масово використовувати AR для просування товарів

Роздрібні торговці меблями та предметами інтер’єру, такі як IKEA і Wayfair, вже розробили програми доповненої реальності, які візуально «розставляють в будинку» своїх клієнтів 3D-моделі меблі, що продаються, аксесуари, матеріали для ремонту тощо.

Додаток дозволяє розглянути меблі у власному інтер’єру клієнта під будь-яким кутом і в будь-якому світлі. Користувачі можуть зберегти отримані візуалізації розміщення меблів для подальшого використання майстрами збірки і ремонту.

У 2019 шляхом розвитку додатків Augmented Reality підуть і багато інших рітейлери, в тому числі, й зовсім невеликі онлайн-магазини.

Translated from English. Source: HubSpot.com. Author: Clifford Chi

Джерело: EVO.business

Читайте також –

Тренди 2019 року: топ-5 глобальних нововведень маркетингу


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку