Гіпермаркет біля дому: чи буде успішним Ашан в форматі “магазин біля дому” Для відкриття перших магазинів формату «біля дому» в Україні Ашан викупив всі магазини мережі Topmart. Кого ще може... АналітикаНові формати 9 Липень 2018 2826
Земля стала світом маркетплейсов, або Тренд №1 Як гіганти електронної комерції і не тільки збільшили прибуток після переходу на модель маркетплейса. E-commerceМіжнародний досвід 9 Липень 2018 647
Retail Hacks by Arricano: Є контакт, або 6 сutie marks для комунікацій в комьюніті Олена Обухівська, Communication manager Arricano Real Estate Plc, розповідає про завдання комунікаційного менеджменту. ДосвідЛюди девелопменту 9 Липень 2018 1248
Реклама тижня: Сільпо, KAN, Under Armour, KFC і новий “Whasaaaaap” “Апетитна кукурудзка” Сільпо, тролінг покатушок Неймара KFC, нове позиціонування KAN і відродження класики реклами... Історія вихідного дняМаркетинг 8 Липень 2018 1178
Ірина Тяжкороб, Gemini: Успіх бізнесу без ризику неможливий Ірина Тяжкороб, керівник напрямку франчайзингу Gemini, розповіла, з якими труднощами зіткнувся виробник коли запускав... Історії компанійДосвід 6 Липень 2018 1415
Сімейний кодекс: брати-ресторатори Сергій та Євген Гусовські про свій бізнес Брати Сергій та Євген Гусовські, співвласники шести ресторанів, у тому числі знаменитих в столиці Пантагрюеля і Шоті,... ДосвідНовини компаній 6 Липень 2018 2973
Майбутнє рітейлу – у взаємодії з людьми, а не з пристроями Спочатку в комунікації з кінцевим покупцем маркетологи брали за орієнтир пристрої окремо та не думали, що телефон і... E-commerceДосвід 5 Липень 2018 1391
Ашан відкриє перші магазини біля дому під брендом «Мій Ашан» уже в липні Перші магазини «Мій Ашан» формату біля дому запрацюють в Києві на місці торгових точок мережі Topmart. ВідкриттяНові формати 3 Липень 2018 2774
Шахін Мусаєв, Pampik.com: Нішеві проекти переживуть маркетплейси, тільки запропонувавши кращий customer experience Співзасновник інтернет-магазину товарів для дітей Pampik.com Шахін Мусаєв розповів, як нішевому інтернет-магазину вдалося... E-commerceІсторії компаній 3 Липень 2018 2240
Як Intertop вдалося продати мільйон пар взуття під власним брендом Braska Рішення створити Braska в компанії Intertop прийняли в 2004 році. З того часу рітейлеру вдалося продати більше мільйона пар... Історії компанійДосвід 3 Липень 2018 2274
Isei відкрила магазин нового формату Beauty Market Isei (+фото) Торгова мережа Isei активізує розвиток відкриттям бутиків нового формату. ВідкриттяНові формати 2 Липень 2018 1292
Місць немає: чому рітейлери сповільнили темпи розвитку У поточному році українські продовольчі рітейлери відкриють менше нових магазинів, ніж в минулому році. Це... АналітикаДосвід 2 Липень 2018 1052