Реклама тижня: Фора, Volvo, Lee Jeans, Дольф Лундгрен і білі ходоки

Реклама тижня: Фора, Volvo, Lee Jeans, Дольф Лундгрен і білі ходоки

28.10.2018 09:00
  347
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі.

Фора відкрила сезон “полювання за м’ясом”, Дольф Лундгрен тренує екскаватори Volvo, Lee Jeans бореться з хамством в метро, а в Google придумали як хайпануть на “Грі престолів”. Черговий огляд креативної реклами від RAU.

Фора

У мережі магазинів біля дому Фора задумалися, що сталося, якби в супермаркетах зникло свіже м’ясо. На думку компанії, домогосподарки вирушили б в ліс розставляти пастки на тварин за допомогою губної помади і ловити животинку за допомогою ласо. Чи проводилося дослідження з даного питання або подібні міркування до креативників прийшли напередодні Хелловіну – історія замовчує, як і те, наскільки це чіпляє простого обивателя.

Google

Зима ще ніколи не була так близько і справа навіть не в погоді або досі холодних у багатьох батареях, а в спільному креативі Google і каналу HBO. Щоб продемонструвати новий ноутбук з очевидним і не привабливим назвою Chromebook, компанія залучила “білих ходоків”, які роблять презентацію і складають план захоплення світу на цьому самому ноут. З наближенням фінального сезону серіалу, очікування якого в усьому світі зашкалюють, хайпануть на “Грі престолів” не намагається лише ледачий. То брендований віскі випускають, то ось ноутбуки. Фанфики вже не ті.

Volvo

Дольф Лундгрен здатний не тільки перемогти Роккі або ван Дамма, але навіть змусити екскаватори виконувати армійські вправи. У новій рекламі Volvo актор бойовиків виступив в ролі інструктора з стройової підготовки новобранців. Ними стала будівельна техніка Volvo, що виконала кілька дивовижних трюків. Так шведський концерн прорекламував витривалість своєї техніки, яка здатна піднімати до 90 тонн вантажу. До речі про ван Дамм: нагадаємо, що легендарну рекламу зі шпагатом зробило також Volvo – ідеї рекламників шведської компанії, наповнені олдскулом і тестостероном, вражають.

Burger King

Хто дійсно пам’ятає про Хеллоуїн цього року, так це американський фаст-фуд. Мережа ресторанів Burger King підготувала лімітовану колекцію моторошнуватих зелених гамбургерів і супроводжувала її відео про вчених, які шляхом експерименту доводять, що зелений гамбургер здатний викликати нічні кошмари. Історія нагадує про старе “біжать-біжать по стінці зелені очі” і про те, що їсти на ніч – не найкорисніше, заняття – кошмарів можна не уникнути

Lee Jeans

Бренд Lee Jeans запустив кумедний кампейн під теглайном «Не просто рухайся. Рухай своє Lee”. Глядачам показують кілька ситуацій, коли акробатична розтяжка і відповідні для цього джинси здатні допомогти в найнесподіванішій ситуації. В одному з відео дівчині доводиться гнатися за шарфом, затиснутому в дверях таксі, в іншому – боротися з хамством в метро. Гідні продовжувачі реклами з 90-х, відомої по слогану: “Ментос – свіже рішення”.

Читайте також наш попередній огляд –

Реклама тижня: АТБ, Епіцентр К, Nike, Джордж Клуні і група MOZGI


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку