Шопінг біля будинку. Яким повинен бути ТРЦ в форматі “lifestyle-mall” Чого споживачі чекають від сучасних торгових центрів, на що звертають увагу і які тенденції в торговельній нерухомості... ДосвідДосвід та аналітика 30 Листопад 2018 1480
Ігор Баленко, Фуршет: Рітейлер – це перш за все психолог Засновник мережі магазинів Фуршет про ситуацію в українському рітейлі, конкуренцію на ринку, а також зміну вподобань... МаркетингНовини 29 Листопад 2018 1606
Мережа аптек Космо наростила продажі на 25-30% Зміна оргструктури, бізнес-процесів і комунікацій мережі Космо сприяли зростанню продажів в аптеках на 25-30%. ДосвідНовини 29 Листопад 2018 765
Повз ціль: 9 головних помилок у створенні та управлінні програмою лояльності Програма лояльності – відмінний інструмент для встановлення дружнього зв’язку з покупцями. Однак більшість... МаркетингНовини 29 Листопад 2018 1726
Хто і навіщо блокує ТРЦ Ocean Plaza. 5 питань і відповідей Роботу одного з найбільших ТРЦ Києва – Ocean Plaza, 27 листопада заблокували активісти громадської організації Сокіл,... ДержаваНовини ТРЦ 28 Листопад 2018 1016
Рекордні продажі: як пройшла Чорна п’ятниця для українських рітейлерів Як проходила Чорна п’ятниця в Україні, які результати отримали рітейлери і на скільки просіли продажі в різних... E-commerceАналітика 28 Листопад 2018 2253
Погоня за покупцями: світові приклади вдалого редевелопмента ТРЦ Світові приклади вдалої трансформації, коли реконцепция і редевелопмент дали старт новій історії торгового об’єкта. ДосвідНовини ТРЦ 28 Листопад 2018 1047
Майкл Дон, USG Holding: У перший ресторан я вклав $100 000 Майкл Дон, засновник Мировая Карта, яка з недавніх пір увійшла в USG Holding, про своє дитинство, перші інвестиції в бізнес,... ДосвідНовини компаній 28 Листопад 2018 1064
Угода завершена: EVO і Rozetka об’єднали бізнеси Завершено формальності по злиттю групи компаній EVO і найбільшого інтернет-супермаркету Rozetka. E-commerceІсторії компаній 27 Листопад 2018 898
Чорна п’ятниця встановила новий рекорд онлайн-продажів в США – дослідження Продажі американських онлайн-магазинів в Чорну п’ятницю перевищили $6,2 млрд, що на 23,6% більше, ніж в минулому році. МаркетингНовини 26 Листопад 2018 550
New Retail: як український бренд UMa&UMi планує зробити популярними дитячі прикраси UMa&UMi планує до кінця 2019 року відкрити близько 300 точок продажів в різних країнах і продавати по 100 000 виробів на місяць.... Історії компанійНові проекти 26 Листопад 2018 2557
Покоління Z: як рітейлерам знайти спільну мову з вчорашніми школярами Емін Алієв, керуючий директор Criteo, розповідає, як купує покоління Z і які особливості визначають їх поведінку офлайн і... ДосвідЕкономіка 26 Листопад 2018 958