Реклама тижня: Milka, McDonald’s, Chanel, Walmart і знамениті кіно-автомобілі

Реклама тижня: Milka, McDonald’s, Chanel, Walmart і знамениті кіно-автомобілі

13.01.2019 09:00
  2175
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо кращі. 

Похмілля у McDonald’s, повернення “маленького звірятка” Milka, кастинг танцівниць у Chanel і знамениті кіно-автомобілі в Walmart.

Walmart

Головним рекламним хітом початку січня в США стала нова кампанії Walmart, присвячена отриманню замовлених через інтернет продуктів, не виходячи з машини. Фішкою ролика стало те, що в ньому можна знайти цілу плеяду відомих кіно-мобілів від бет-мобіля Бетмена і гігантської хутряний собаки на колесах з комедійного фільму “Тупий і ще тупіший” до знаменитого Cadillac з “Мисливців за привидами”, DeLorean DMC-12 з “Назад у майбутнє” і трансформера Бамблбі. А також карета Попелюшки і “лімузин” Флінстоунів. Реклама миттєво стала вірусною і за 5 днів зібрала неймовірне 17 млн переглядів. Креатив і гідний бюджет нарешті зустрілися.

Milka

Багато хто згадає, як “маленьке звірятко завертало шоколад у фольгу”. Нещодавно цьому кампейну Milka, що породив масу мемів і пародій, виповнилося 20 років. І ось через роки Milka вирішила відтворити свою легендарну рекламу, помінявши на цей раз героїв місцями. Бабак повернувся, хай живе бабак!

А ось так реклама Milka виглядала в 1998 році.

PENNY

Продовжуємо оглядати різдвяну рекламу, яка поки не поспішає залишати медіа-простір. У своєму святковому кампейні мережа супермаркетів PENNY вирішила підкреслити важливість любові в подоланні негараздів. “Все, що нам потрібно на Різдво – це любов”, – каже анімаційний фільм, створений Serviceplan для німців. Ролик отримав у Німеччині близько 15 млн переглядів на YouTube. Спеціально для саундтрека була випущена нова версія пісні «Your Song» Елтона Джона, інтерпретована Жозефіною ван Шайк.

McDonald’s

Інакше святкову милоту вирішили показати в McDonald’s, і зняли рекламу про новорічне похмілля. Ролик під назвою The Day After демонструє смішні замальовки, наскільки людям може бути важко після свят і як вони раді бачити кур’єра Über Eats зі сніданком з McDonald’s. Не кращий, звичайно, сніданок з похмілля. Але це не точно.

Chanel

Французький модний будинок Chanel показав, як відбирає дівчат для створення аромату. Під час кастингу танцівниць обирають чотирьох дівчат, яких потім запаковують в баночку з новим ароматом бренду Chanel Chance. Слоган реклами – “здобути шанс”. В якості саундтреку вибрали спільну пісню Perfect бразильської групи Tropkillaz, реп-виконавиці Bia і MC Pikachu.

Читайте також –

Краща українська реклама-2018: Rozetka, Сільпо, Comfy, АТБ та інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку