Як з магазину взуття перетворитися в онлайн платформу люксового одягу вартістю $6,8 млрд. Історія Farfetch У вересні 2018 року компанія Farfetch вийшла на IPO на Нью-Йоркській біржі і продала 44,2 млн акцій на $885 млн. E-commerceІсторії компаній 13 Серпень 2019 1074
Як Сільпо і Фора використовують дані від Vodafone при виборі місця для своїх магазинів Група компаній Fozzy Group використала великі дані оператора мобільного зв’язку Vodafone для планування і розвитку своїх... ІнноваціїНовини 13 Серпень 2019 1414
Едуард Ахрамович, Art Nation Agency: ВТМ може виграти конкуренцію з відомим брендом Генеральний продюсер Art Nation Agency Едуард Ахрамович про співпрацю з Watsons, Сільпо, Епіцентр К та іншими брендами і про те, як... ДосвідНовини 12 Серпень 2019 1012
Реклама тижня: Планета кіно, Finch, Samsung і Анджеліна Джолі Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми... Історія вихідного дняМаркетинг 11 Серпень 2019 875
Маркетинг-директор Фокстрот: Чому повернувся лис і навіщо мережі ще один ребрендинг Наталія Ставраті про перезапуск бренду, нові корпоративні кольори і фокусі на молоду аудиторію. МаркетингНовини 9 Серпень 2019 904
Nielsen Shopportunities: Рецепт великої любові з покупцем Керівник відділу досліджень споживачів і покупців в Україні та Білорусі компанії Nielsen Тетяна Шевченко розповідає про... АналітикаДосвід 8 Серпень 2019 906
Retail hacks by Arricano: як побудувати digital, що продає, та як контролювати його результати Олена Погодіна, digital manager Arricano Real Estate Plc, розкриває особливості формування digital–стратегії девелопера, а також... Люди девелопментуМаркетинг 8 Серпень 2019 903
Не магазин, а ракета: в чому особливості нового Мега Цитрус в Дніпрі (фоторепортаж) Два поверхи техніки, електроніки та гаджетів, тестовий куточок VR для ігроманів, зал робототехніки, ЦеХАБ, кафе і багато... Нові форматиРеклама 7 Серпень 2019 698
«У першому барі були обдерті стіни. Тепер це називають “лофт”»: Дмитро Борисов – про свої ресторани Мережа ресторанів, 3000 працівників у команді і власна академія – Дмитру Борисову є чим пишатися. Але на початку шляху... Історії компанійНовини 7 Серпень 2019 629
Прихована загроза: чим небезпечні для рітейлерів інформаційні атаки і як їх відбивати Найчастіше негативна інформація про мережі і бренди пов’язана з промахами в їх роботі. Але в окремих випадках бренд... ДосвідКонфлікти 6 Серпень 2019 1071
Мода на екологію проти швидкої моди: що буде з сегментом fast-fashion у майбутньому? Комерційний директор компанії DCH I&RE, компанії, яка керує мережою ТРЦ Караван, Олександра Негода про причини... ДосвідНовини 6 Серпень 2019 680
Продати більше: як застосовувати бонуси співробітникам для стимулювання продажів Засновник і гендиректор міжнародної консалтингової компанії в сфері рітейлу Friedman Group про те, як краще мотивувати... Міжнародний досвідНовини 6 Серпень 2019 1418