Dr. Martens: Культові черевики з воєнним минулим Історія створення ортопедичного взуття, яке стало символом свободи та бунтарства. Історії компанійІсторія вихідного дня 23 Грудень 2023 1181
Юлія Дзюба, рітейл-ательє Dzyuba: Тренди, які визначають розвиток світового рітейлу Засновниця рітейл-ательє Dzyuba Юлія Дзюба про свій виступ на світовому конгресі з нерухомості FIABCI Global Leadership Summit 2023 в... Міжнародний досвідМаркетинг 20 Грудень 2023 968
Юлія Дзюба, рітейл-ательє Dzyuba: Казахський рітейл чекає справжня революція (+фото) Засновниця рітейл-ательє Dzyuba Юлія Дзюба про свій новий проект з оновлення дизайну флагманського супермаркету... Міжнародний досвідМаркетинг 10 Листопад 2023 1254
Ролики тижня: Novus, Solmar, EVA та фонд Dignitas, Google та Ескулаб Нове позиціонуання мережі Novus, перша публічна комунікація модного бренду Solmar, новий проект для покращення санітарних... Історія вихідного дняМіжнародний досвід 15 Жовтень 2023 1082
Десять поверхів розкоші: як виглядає оновлений флагманський магазин Tiffany&Co у Нью-Йорку Цієї весни відбулось відкриття оновленого флагманського магазину The Landmark американського бренду Tiffany&Co.... ВідкриттяМіжнародний досвід 7 Жовтень 2023 1719
Чим дешевше, тим краще: як магазини Aldi перетворилися на найбільшу у світі мережу дискаунтерів 110-річна історія німецької мережі Aldi, що об’єднує понад 12 000 магазинів по всьому світу, багата на драматичні події та... Історії компанійМіжнародний досвід 23 Вересень 2023 2467
ТЦ BEO у Белграді – приклад успішної реконцепції промислового підприємства Белградський торговий центр BEO отримав престижну премію Європейської ради торгових місць (ECSС) 2023 року у категорії... Міжнародний досвідНовини компаній 13 Вересень 2023 798
Покорити зумерів: як світові рітейлери з історією залучають молоду аудиторію Перед світовими гігантами рітейлу, які вже давно працюють на ринку, зараз стоїть дуже важливе завдання – залучити... Міжнародний досвідМаркетинг 7 Вересень 2023 1702
Чотири тренди розвитку роздрібної торгівлі на найближчі п’ять років В компанії Google спільно з компаніями Kantar та Bain проаналізували поведінку покупців у світі та назвали чотири найважливіші... Міжнародний досвідМаркетинг 29 Серпень 2023 1601
Досвід супермаркетів США: як додаток на основі штучного інтелекту Afresh допомагає вирішити проблему харчових відходів Через те, що магазини схильні замовляти більше товару, ніж продають, вони викидають 5-6% свіжих продуктів. Для бізнесу це... ІнноваціїМіжнародний досвід 23 Серпень 2023 1264
Дефіцит і затоварювання: з якими складнощами стикається світовий рітейл та як їх можна вирішити Карантинні обмеження через COVID викликали масовий дефіцит товарів, змусивши рітейлерів затоварювати склади. Але після... АналітикаМіжнародний досвід 16 Серпень 2023 1104
Великий стрибок Żabka: як магазини із асортиментом вуличного кіоску перетворилися на мережу з 10 000 маркетів Швидкий розвиток за рахунок франчайзингової схеми, ставка на інноваційні рішення та сміливі експерименти з форматами... Історії компанійМіжнародний досвід 12 Серпень 2023 6193