 
									Вікторія Зеленська, Епіцентр: Готуємо нові відкриття Epiland у Києві та Львові
 
  
			 960
  960
			 
                 07.01.2018 09:00
 07.01.2018 09:00 1259
  1259
			        Штрих-код, який «голить», який повторює логотип виробника, такий, за яким відразу зрозуміло, з чого зроблений продукт і інші вигадки маркетологів.
Щоб залучити покупця, маркетологи йдуть на будь-які хитрощі: придумують креативні акції та відеоролики, упаковку, яка продає або щось інше. Не залишили без уваги і штрих-код. В Україні поки що прикладів подібного креативу не багато, але таким чином виробники можуть підкреслити індивідуальність продукту, його призначення, попередити про небезпеку застосування та багато іншого. Загалом – використати ще один канал комунікації зі споживачами, та виділитися серед конкурентів.
Портал MMR підібрав більше 30 прикладів креативності зарубіжних дизайнерів і маркетологів при оформленні штрих-кодів. RAU вибрала з цього переліку найнезвичайніші та ті, що «говорять».
Енергетик. Будь як мачо.

Туалетний папір, що сразу про себе говорить.

Рідке мило.

В’ялена яловичена. Питання хто кого з’їсть?

Натуральний шведський солодовий віски. Не веріте – дивиться на малюнок.

Шампунь.

Найкрасивіший креатив. Якщо поставили бутилки поруч, то можна милуватися пейзажем, який плавно перетикає у штрих-код.

Терка.

Лак для волосся. Штрих-код використали для нагадування, що попадання лаку небезпечно для очей.

Натуральні фермерські продукти. Тут логотип виробника змогли повторити двічі.

Гель для душу. Якщо комусь незрозуміло.

Оливкова одія. Код – коріння оливкового дерева. Красиво та креативно.

Чай. Просто та дотепно.

Гель для гоління. Відразу все зрозуміло.

Спагеті. Доооооовгий код

Джерело: MMR.ua
Читайте також –
15 прикладів геніальної упаковки, яка розповідає про товар більше, ніж маркетологи
 
									 
  
			 960
  960
			 
									 
  
			 241
  241
			 
									 
  
			 296
  296