Ексклюзивні подарунки та суперприз: акція “Звана вечеря” у мережі Копійочка Мережа магазинів Копійочка та Art Nation Loyalty підготували найвишуканішу акцію лояльності цієї осені – “Звана... МаркетингНовини компаній 5 Вересень 2024 1746
Юлія Дробишева, Агромат: Як в нашій мережі співіснують онлайн та офлайн В ході RAU Webinar «Ефективні ідеї в маркетингу: діджитал просування 2024», проведеного спільно з партнером digital-агентством... МаркетингНовини партнерів 5 Вересень 2024 2149
Іван Чивкін, Антошка: Вплив музики на продажі Директор з операцій та розвитку мережі магазинів Антошка Іван Чивкін у своєму telegram-каналі Miratem розповів, що як музика... МаркетингНовини 4 Вересень 2024 1716
Актуальні маркетингові стратегії у 2024 році – кейси від Ланет CLICK В ході RAU Webinar «Ефективні ідеї в маркетингу: діджитал просування 2024», проведеного спільно з партнером digital-агентством... RAU WebinarsМаркетинг 2 Вересень 2024 2227
Ролики тижня: Київстар та фонд “Повернись живим”, SOVA та The Hardkiss, Vodafone Ukraine, Алло, Файно Маркет Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від... Історія вихідного дняМаркетинг 1 Вересень 2024 1475
Зворотний звʼязок важливий: у мобільному застосунку Varus зʼявилась можливість залишити відгук Мережа Varus регулярно аналізує та вивчає вподобання своїх клієнтів, завдяки чому підхід до комунікацій стає більш... МаркетингНовини партнерів 30 Серпень 2024 1343
Ролики тижня: McDonald’s та Сергій Жадан, Сільпо, Vovk, Tsvite Teren, One by One 24 серпня Україні виповнилось 33 роки. Як українські бренди вітали нашу неньку з Днем Незалежності – дивіться в огляді... Історія вихідного дняМаркетинг 25 Серпень 2024 1503
Як завоювати лояльність онлайн-користувачів – дослідження сайтів ніші електроніки від Турум-бурум Незламний український ритейл продемонстрував дивовижну здатність до відновлення після падінь 2020 та 2022 років, швидко... E-commerceАналітика 22 Серпень 2024 2364
Світове визнання: коньяк AZNAURI отримав міжнародну відзнаку “Бренд №1 за темпами зростання у світі” Найвпливовіше міжнародне видання The Spirits Business визнало AZNAURI брендом #1 у світі за темпами зростання. МаркетингНовини 21 Серпень 2024 3362
Космос, Стус та доступні ціни: що вирізняє Apollo Next серед інших фітнес-клубів та чим вигідні її корпоративні програми Apollo Next розвиває мережу доступних фітнес-клубів, які пропонують нові підходи до спорту. Як саме працює мережа та в чому... МаркетингНові формати 12 Серпень 2024 1969
Як за допомогою гейміфікації бізнес може залучити додаткову аудиторію та збільшити продажі: кейс гри “Гусь Призолов” Як бізнесу використати гейміфікацію та фіджитал, щоб залучити нових користувачів та підвищити їхню лояльність. МаркетингНовини 12 Серпень 2024 1491
Козаки за кордоном: як українські ритейлери в Курській області відкривалися Як Нова пошта, АТБ, ОККО, WOG, Ukrnafta, ПриватБанк та інші українські ритейлери “здійснили” миттєву експансію до... Історія вихідного дняМаркетинг 10 Серпень 2024 1514