Маркетинг або мракобісся: 11 хитрощів Цитруса і Віктора Шолошенко Витяги з доповіді екс-директора з маркетингу Цитруса Віктора Шолошенко на iForum-2017. ДосвідМаркетинг 7 Червень 2017 2424
Кращі ролики тижня: Lacoste, KFC, IKEA і Pianoboy Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі. Історія вихідного дняМаркетинг 4 Червень 2017 2214
Як гарантувати клієнтам якісне і системне обслуговування Олена Цисар – засновник CSMC (Customer Service Management Center), партнер 4service Group, глава консалтингового напрямку 4Service Group, розповідає... ДосвідМаркетинг 31 Травень 2017 2238
Як бренду працювати з коментарями в соціальних мережах і не помилитися У деяких брендів виходить будувати навколо себе міцну ком’юніті в соціальних мережах, а в деяких — ні. Секрет простий... АналітикаДосвід 29 Травень 2017 948
Кращі ролики тижня: Боржомі, Whiskas, Amazon, Кара Делевінь і котики Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі.... Історія вихідного дняМаркетинг 28 Травень 2017 1574
Покинуті кошики: чому автоматизація в рітейлі може призвести до відтоку клієнтів Рітейлери все більше фокусуються на впровадженні цифрових інструментів, скороченні циклу покупки, оптимізації... E-commerceІнновації 24 Травень 2017 1260
Як український бізнес використовує інтернет-маркетинг: інструменти, метрики, бюджети (дослідження) Маркетингова агенція Promodo опублікувала дослідження, присвячене інтернет-маркетингу в Україні. E-commerceАналітика 22 Травень 2017 2431
Краща реклама тижня: Axe, Pepsi, Toyota, COMFY і Сен-Тропе Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі.... МаркетингНовини 21 Травень 2017 1875
Час змін: як українським компаніям доведеться скорегувати SMM-стратегії Засновник агенції UaMaster Євген Шевченко про те, як українським компаніям, розкрученим у соцмережах, діяти після заборони... МаркетингНовини 19 Травень 2017 1837
Десять питань комерційному директору бренду OLKO Як з’явився і розвивався бренд OLKO, і як в компанії залучають нових покупців. ДосвідМаркетинг 19 Травень 2017 1601
Як рітейлерам зберегти лояльність клієнтів в епоху міленіум Додаткова цінність, душевні розмови, соцмережі та інші інструменти, за допомогою яких українські рітейлери можуть... АналітикаМаркетинг 18 Травень 2017 1554
Втрата контакту: хто з українських рітейлерів і скільки користувачів втратить після заборони соцмережі Порівняльний аналіз сторінок українського рітейлу і торгових центрів в соціальних мережах – хто втратить аудиторію,... E-commerceАналітика 17 Травень 2017 2283