Аналітика, пошук ЦА, оптимізація процесів: три кейси, як українські ритейлери використовують Big Data Кейси Comfy, Подорожник та Дюна-Веста про те, як саме вони використовують технології Big Data. МаркетингНовини партнерів 11 Грудень 2024 1832
Дослідження Deloitte: новорічний шопінг українців у 2024 році Deloitte Ukraine втретє презентував дослідження українського різдвяно-новорічного шопінгу. Попри виклики повномасштабної... АналітикаМаркетинг 10 Грудень 2024 1364
Магія Нового року в Коло: сертифікати на квитки для всієї родини та фокуси з сюрпризами 3 грудня мережа магазинів КОЛО у партнерстві з Art Nation Loyalty запустила святкову акцію лояльності. Вона присвячена головній... МаркетингНовини 10 Грудень 2024 565
«Робота, потрібна людям» — нова комунікація HR-бренду Фора Фора оновила дизайн та комунікаційну стратегію HR-бренду з метою залучення нових людей в команди мережі. МаркетингНовини 9 Грудень 2024 571
Чорна п’ятниця та Кіберпонеділок — рекордний старт сезону знижок на avrora.ua Цьогорічна Чорна п’ятниця та Кіберпонеділок на avrora.ua стали справжнім святом шопінгу. Кількість онлайн-замовлень... МаркетингНовини 9 Грудень 2024 440
Знижки, кешбек і не тільки: що драйвить продажі у мережі Фокстрот Комерційний директор Фокстрот В’ячеслав Склонний у колонці для RAU розповів про формування знижок, як вони впливають на... МаркетингНовини партнерів 9 Грудень 2024 613
Київський картонно-паперовий комбінат: австрійський власник розвиває сегмент подарункового паковання Різдвяні дари, що вражають: у переддень зимових свят індустрія ритейлу традиційно переживає сезонний «бум», і важливу... МаркетингНовини 9 Грудень 2024 979
WOW BOX: магія свята та цінні подарунки від АТБ З 3 грудня у торговельній мережі України АТБ-Маркет стартує нова святкова акція лояльності Wow Box, яка створена, щоб... МаркетингНовини 5 Грудень 2024 1475
Чорна п’ятниця в Алло: онлайн-продажі перевищили офлайн Той самий головний розпродаж року зі знижками до 70% тривав цього року в Алло з 22 листопада по 1 грудня. В цей час... АналітикаМаркетинг 5 Грудень 2024 585
Більше ніж минулого року: скільки українці витратили під час цьогорічної Чорної п’ятниці – аналітика від Meest Пошта Компанія Meest Пошта підбила підсумки цьогорічних розпродажів на Чорну п’ятницю та визначила товари, що мали найбільшу... АналітикаМаркетинг 5 Грудень 2024 653
У Фокстрот на Black Friday-2024 продажі зросли утричі, а найдовший чек мав 112 товарів За період Black Friday-2024 у мережі Фокстрот товарообіг зріс у три рази у порівнянні з трьома звичайними тижнями місяця.... АналітикаМаркетинг 3 Грудень 2024 1500
Як здивувати зумерів, зацікавити міленіалів і втримати покоління Х у соцмережах торговельних центрів Як провідний девелопер торговельних центрів в Україні Arricano комунікує з відвідувачами різних поколінь, які соцмережі... Люди девелопментуМаркетинг 2 Грудень 2024 1146