
TA-DA! впроваджує гібридні каси: інновація, що поєднує зручність і гнучкість


Міжнародна маркетингова компанія Kantar опублікувала результати щорічного рейтингу BrandZ 2025, який визначає 100 найдорожчих брендів світу. Редакція RAU проаналізувала, хто зі світових ритейлерів увійшов до цього списку.
Це дослідження є комплексним аналізом, що включає фінансові показники компаній та сприйняття споживачів у понад 50 країнах. Загальна вартість 100 провідних світових брендів цього року досягла $8,3 трлн, демонструючи значне відновлення на 20% після торішнього спаду.
У 2025 році загальна вартість топ-100 досягла рекордного рівня. Це зростання переважно забезпечили технологічно орієнтовані бренди, які за останні 20 років забезпечили найбільший приріст вартості в усіх секторах.
Цікаві факти зі звіту (опитано 4,5 млн респондентів, 22 000 брендів у 538 категоріях):
У рейтингу найцінніших брендів світу 2025 року за версією Kantar BrandZ ритейлери займають помітне місце, що підтверджує зростаючу роль сектору роздрібної торгівлі у глобальній економіці. У список увійшли як традиційні гіганти офлайн-торгівлі, так і цифрові гравці, які вміло інтегрують e-commerce, омніканальність та технології. Найвищу позицію серед ритейлерів займає Amazon (четверте місце у загальному рейтингу), чия вартість бренду оцінюється у понад $866 млрд. Компанія продовжує трансформувати шопінг у напрямку автоматизації, персоналізації та швидкості.
Редакція RAU проаналізувала, хто зі світових ритейлерів (а також компаній з суміжних галузей) увійшов до цього списку:
Згідно зі звітом Kantar, бренди, яким вдалося зберегти або збільшити свою вартість, демонструють три ключові характеристики: диференціація, актуальність та впізнаваність. Ці виміри безпосередньо впливають на сприйняття цінності споживачем і, відповідно, на фінансову оцінку бренду. Успішні бренди ефективно відрізняються від конкурентів, залишаються релевантними для своєї аудиторії та мають високий рівень впізнаваності, що сприяє їхньому зростанню на глобальному ринку.