Хто з ритейлерів увійшов до топ-100 найдорожчих брендів світу у 2025 році

Хто з ритейлерів увійшов до топ-100 найдорожчих брендів світу у 2025 році

Сьогодні
  186
Дарія Осіїк

Міжнародна маркетингова компанія Kantar опублікувала результати щорічного рейтингу BrandZ 2025, який визначає 100 найдорожчих брендів світу. Редакція RAU проаналізувала, хто зі світових ритейлерів увійшов до цього списку.

Це дослідження є комплексним аналізом, що включає фінансові показники компаній та сприйняття споживачів у понад 50 країнах. Загальна вартість 100 провідних світових брендів цього року досягла $8,3 трлн, демонструючи значне відновлення на 20% після торішнього спаду.

У 2025 році загальна вартість топ-100 досягла рекордного рівня. Це зростання переважно забезпечили технологічно орієнтовані бренди, які за останні 20 років забезпечили найбільший приріст вартості в усіх секторах.

Цікаві факти зі звіту (опитано 4,5 млн респондентів, 22 000 брендів у 538 категоріях):

  • Apple утримує перше місце вже четвертий рік поспіль, з вартістю бренду $1,3 трлн (+28%);
  • У топ-5 також увійшли: Google, Microsoft, Amazon, Nvidia;
  • Nvidia, Huawei, VMware, Xiaomi та Instagram — бренди з найвищим темпом зростання (понад 100%);
  • ChatGPT — новачок рейтингу, який лідирує серед інших новачків – Stripe та Chipotle;
  • Spotify зі Швеції повернувся до рейтингу;
  • індійський Airtel — найдинамічніший телеком-бренд;
  • Mercado Libre — єдиний бренд з Латинської Америки у списку;
  • канадський банк RBC продемонстрував найбільше зростання серед фінансових компаній (+43%);
  • У 13 категоріях ритейл показав значне зростання: загальна вартість брендів у секторі зросла на 48% після пандемії.

Ритейлери у списку Kantar BrandZ 2025

У рейтингу найцінніших брендів світу 2025 року за версією Kantar BrandZ ритейлери займають помітне місце, що підтверджує зростаючу роль сектору роздрібної торгівлі у глобальній економіці. У список увійшли як традиційні гіганти офлайн-торгівлі, так і цифрові гравці, які вміло інтегрують e-commerce, омніканальність та технології. Найвищу позицію серед ритейлерів займає Amazon (четверте місце у загальному рейтингу), чия вартість бренду оцінюється у понад $866 млрд. Компанія продовжує трансформувати шопінг у напрямку автоматизації, персоналізації та швидкості.

Редакція RAU проаналізувала, хто зі світових ритейлерів (а також компаній з суміжних галузей) увійшов до цього списку:

  1. Apple – $1.299.655 млрд
  2. Amazon – $866.118 млрд
  3. McDonald’s – 221.079 млрд
  4. Walmart – $119.580 млрд
  5. LVMH / Louis Vuitton – $111.938 млрд
  6. Hermès – $109.421 млрд  
  7. Costco – $100.809 млрд
  8. The Home Depot – $89.230 млрд
  9. Alibaba – $81.208 млрд 
  10. Starbucks – 69.732 млрд
  11. Chanel – $62.292 млрд
  12. Mercado Libre – $49.846 млрд
  13. Nike – $49.444 млрд
  14. Zara – $37.246 млрд
  15. Lowe’s – $30.859 млрд
  16. KFC – $26.875 млрд
  17. IKEA – 25.673 млрд
  18. Aldi – 23.386 млрд
  19. Uniqlo – $21.599 млрд
  20. Adidas – $21.067 млрд

Ключові фактори успіху брендів

Згідно зі звітом Kantar, бренди, яким вдалося зберегти або збільшити свою вартість, демонструють три ключові характеристики: диференціація, актуальність та впізнаваність. Ці виміри безпосередньо впливають на сприйняття цінності споживачем і, відповідно, на фінансову оцінку бренду. Успішні бренди ефективно відрізняються від конкурентів, залишаються релевантними для своєї аудиторії та мають високий рівень впізнаваності, що сприяє їхньому зростанню на глобальному ринку.

 

До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Персоналізація в омніканальному світі: як Сomfy вибудовує лояльність і збільшує прибуток через розуміння клієнта

Персоналізація в омніканальному світі: як Сomfy вибудовує лояльність і збільшує прибуток через розуміння клієнта

Споживачі прагнуть, аби до них ставилися як до особистостей, а не як до колонки в аналітичній таблиці. Відчуття турботи,...
time icon  
  143
Усі новини ринку