Gen Z: Facebook опублікував інсайти по роботі з поколінням міленіалів
Facebook випустив дослідження про те, як компаніям ефективно просувати продукти серед аудиторії 18-24 років.
Цей текст доступний також російською мовою
Згідно з дослідження Facebook, ключовим елементом комунікації з поколінням Z є різноманітність, – пише MMR. По мірі того, як більше 2,4 мільярда споживачів цього віку дозрівають, їх унікальна система цінностей впливає на те, яким повинен бути маркетинг майбутнього – часу, в якому молодь бачить себе частиною чогось більшого.
Покоління Z вважає різноманітність (diversity) своїм головним активом. 71% представників хочуть бачити більше різноманітності в рекламі. Такі бренди, як Collusion, вже шукають шляхи для відображення цієї культурної еластичності. Компанія створює одяг без використання тварин, яка підходить як хлопцям, так і дівчатам. Опитування Collusion показало, що дві третини людей покоління Z вважають, що одяг не повинен створюватися під певну стать.
Facebook наводить приклад бренду ASOS в цьому плані:
Молоді люди люблять взаємодіяти в спільнотах. Зараз у Facebook є понад 10 млн спільнот, якими щомісяця користуються 1,4 млрд осіб. І покоління Z не проти появи в таких місцях брендів — за умови, що вони пропонують справжній обмін цінностями.
Більше 80% молодих людей, які складаються в групах про автомобілі, банки і їжу, не будуть проти, якщо компанії будуть публікувати тут записи. Головне — надавати унікальний досвід: наприклад «закулісний» контент або можливості для співпраці. Більш того, 60% представників покоління Z готові спілкуватися з брендами в месенджері.
Це покоління часто відкладає свої розбіжності на другий план і об’єднується навколо речей, які принесуть користь всьому суспільству. Молоді люди очікують, що бренди будуть робити те ж саме: слідувати своїм принципам. 61% з них заплатять більше грошей за «етичний» продукт, а 77% будуть більш лояльні до бренду, який просуває гендерна рівність в соцмережах.
Виходячи з цього:
-
- Щоб звернути увагу представників покоління Z, подумайте, як можна зробити щось, наповнене сенсом для них, і в той же час корисне для всього суспільства. Надихайтеся некомерційними організаціями в Facebook і з’ясовуйте, як загальна віра може мобілізувати покоління.
- Взаємодійте з ними, просуваючи різноманітність, інклюзивність і рухливий стиль життя. Спілкуйтеся з ними там, де вони є. Пропонуйте натхнення в Instagram або спілкуйтеся безпосередньо в месенджерах.
Джерело: MMR
Читайте також