
Фінансова директорка Eva Лілія Воленко визнана однією з найкращих CFO України


Піклуватися про навколишнє середовище й активно використовувати переробку сміття вже стало доброю традицією серед виробників і рітейлерів. Екологічна упаковка: бонус не тільки до іміджу, але й до продажів.
Поки покупець виснажений яскравими лейблами на полицях при пошуку простих речей, далекоглядні бренди прагнуть поліпшити існуючі продукти та розробити кардинально нові формати донесення своїх цінностей. Для MMR експерти Telegram-каналу @branding_channel підібрали більш десяти прикладів екологічної упаковки. RAU обрала кращі з них.
Їстівна оболонка. Відмінні кейси розробила Tomorrow Machine, дизайн-студія зі Швеції. Ось найбільш вражаючі з них: рис в упаковці з бджолиного воску, карамельна упаковка для масла та сік в желе з агар-агар. У чому основна ідея: термін життя упаковки приблизно такий же, як і самого продукту. Мова навіть не йде про меншу розчинність матеріалів.
Ooho! – вода в оболонці з морських водоростей. Крім екологічності, зручно їсти на ходу.
Очевидним плюсом їстівної упаковки стає залучення споживача. Скільки фана в тому, щоб їсти такі бульбашки з водою в публічному місці! При достатньому креативі будь-який анти-пак буде мати маркетингову перевагу.
В Україні вже є бренди, які роблять упаковку, що розкладається або зручна для переробки. З іншого боку, на наш ринок заходять світові бренди, які приносять власні стандарти світового рівня.
Наприклад, Pangea Organics «зашиває» насіння базиліка в свою упаковку, покупець може її посадити і виростити невеликий кущик у себе вдома.
Upcycling – спосіб зробити щось корисне з матеріалів, які йдуть в сміття. Один з класних прикладів – пляшка рому Fitzroy з кришкою, зробленою з розплавлених етикеток Coca-Cola. Кубик зовні не відрізнити від мармуру.
Мило в пляшках, зроблених з виловленого з океану пластика.
Biossance – компанія, яка виробляє продукти по догляду за шкірою. Основний їх компонент – молекули цукрової тростини, які відмінно відновлюють баланс вологи в організмі. Крім того, цукрова тростина добре розкладається, а сама рослина не потребує фермерського догляду. Натхненна складом продукту, компанія створила упаковку з цукрової тростини і використовувала чорнило рослинного походження.
Ще приклад – mushroom fiber. Це біоматеріал, що росте на грибниці, який розкладається, стійкий до пошкоджень і відносно простий у виробництві. З нього виходить не тільки відмінна упаковка, але і предмети домашнього декору і меблі.
Adidas і Стелла Маккартні випустили колекцію бігових кросівок Parley Ultraboost X, зроблених з переробленого пластику.
Saltwater Brewery вирішило проблему з пивними кільцями і розробило холдер з ячменю і хмелю – продуктів, які залишаються після процесу пивоваріння. Холдер стає закускою для риб і черепах.
Пляшка для вина Stranger & Stranger з паперу.
Читайте також –
15 прикладів геніальної упаковки, яка розповідає про товар більше, ніж маркетологи