
Фармопіка під обстрілами: як Подорожник підтримує країну у часи великої війни


Лише одна помилка в зміні дизайну логотипу бренду може коштувати компанії великих грошових і часових втрат, а також лояльних споживачів.
Одного разу бренд одягу GAP вирішив змінити дизайн свого логотипу – відмовитися від класичного синього квадрата і розробити більш сучасний visual. За цим рішенням пішла хвиля жорсткої реакції. Клієнти були в люті від нового логотипу, так як в нього не було такої ідентичності бренду, як у попереднього варіанту. З огляду на негативні відгуки, компанії довелося повернутися до свого оригінального дизайну, витративши масу часу і грошей.
Щоб переконатися, що бренд не несе таких непотрібних втрат, потрібно уникати десяти ключових помилок брендінгу за версією Talk Business:
Основна вимога в успішному брендінгу – узгодженість. У той момент, коли у бренду з’являється непослідовність, він перестає виконувати свою задачу. Це створює нерозуміння пропозиції у клієнтів.
Непослідовність впливає на запам’ятовування бренду. Наприклад, Ferrari завжди пов’язана зі швидкістю, оскільки бренд компанії відповідає цій темі. Якщо не вдасться створити сильний відгук на бренд, буде дуже складно привернути увагу клієнтів на конкурентному ринку.
Коли бренд виглядає не організованим, клієнтам важко йому довіряти – ніхто не хоче асоціюватися з непрофесійною, ненадійною і хаотичною компанією.
2.
Потрібно бути обережним, пов’язуючи бренд з чимось або кимось. Наявність партнерів, що не мають відношення до бренду, може спричинити неприємні наслідки. Якщо інший бренд має іншу систему цінностей, клієнти бачать ненадійність і непослідовність.
Бренд Chanel отримав великий негатив від клієнтів, особливо від жінок, коли вибрав Бреда Пітта Амбассадор аромату Chanel №5, оскільки у всіх споживачів цей аромат викликав асоціації з жіночою частиною селебрітіс.
Керівництво по бренду – документ, який містить рекомендації, план дій, результати, методології. Все, що входить в брендинг, має бути частиною керівництва. Цей документ допоможе переконатися, що компанія на правильному шляху і створити єдине бачення у всіх членів команди.
Деякі елементи, які обов’язково повинні бути в керівництві по бренду: дизайн логотипу, кольору бренду, слоган, цілі бренду, візуалізація, позиціонування, відмінності бренду.
Якщо вважати, що брендінг – азартна гра, є ряд ризиків. Відсутність досліджень і розуміння поточного положення на ринку може привести до впровадження змін, які не дуже добре корелюють з основною цільовою аудиторією.
Клієнтам потрібно всього 10 секунд, щоб сформувати перше враження від нового логотипу. Якщо клієнти не вважатимуть новий логотип привабливим, вони дуже швидко відмовляться від бренду.
Перед тим, як офіційно почати зміни бренду, проведіть демонстраційний тест. Зберіть фокус-групу і отримаєте їх зворотний зв’язок. Їх реакція допоможе виділити елементи, які знижують привабливість нововведень.
Багато компаній намагаються заощадити, коли справа стосується брендингу. Наприклад, малі підприємства намагаються обмежити витрати на приміщенні, не замислюючись про те, що це перше, на що клієнти звертають увагу.
Якщо клієнти, приходячи в офіс, змушені сидіти на зламаному стільці, у них виникають серйозні сумніви щодо бренду.
Такий підхід негативно впливає не тільки на клієнтів, але і на співробітників. Якщо не інвестують в ергономіку робочих місць – як правило, на виході отримують низьку лояльність і продуктивність команди.
Часто бренди при спілкуванні з клієнтами занадто зосереджуються на продукті. Такий підхід може спрацювати в короткостроковій перспективі, але при цьому рідко дає бажаний результат. Щоб зробити бренд більш стійким, потрібно спілкуватися з аудиторією, розповідаючи про переваги, а не про функції.
Це дозволяє створити більш привабливу картину бренду в очах клієнтів. Можна створювати контент, який впливає на “больові точки” споживачів і дає інформацію про те, як бренд може допомогти вирішити ці проблеми. У цьому випадку клієнти побачать велику цінність бренду.
У міру того, як запити клієнтів змінюються, повинна змінюватися і картинка бренду. Це допоможе знизити відтік споживачів і збільшити їх участь.
Такі дії з боку компаній сприймаються клієнтами, як ненадійність і є однією з причин, по якій 60% впроваджень автоматизації зазнає невдачі.
Бренди стають сильнішими завдяки щирій участі і слабшають при неякісному спілкуванні. В обох випадках рішення передбачає інтерактивний діалог. Бренд повинен виглядати емпатічним і володіти високим емоційним інтелектом. Автовідповідач не може задовольнити жодну з цих умов.
Деякі бренди старіють, як вино, а деякі завмирають в капсулі часу. Коли компанія постійно згадує, “як було добре раніше”, вона, як правило, забуває про справжній стан речей, і бренд втрачає свої позиції.
Щоб бренд залишався актуальним, потрібно збирати зворотний зв’язок і аналізувати його. Ця інформація допоможе вносити зміни в лінійку продуктів, в стратегію лідерства, в позиціонування і візуалізацію бренду.
Ніхто не буде більш прихильний марці, ніж її творець. Але потрібно реалістично дивитися на можливості свого бренду. Відсутність бачення реальної перспективи може змусити формувати стратегії без урахування реальності.
Коли Microsoft оголосила про запуск своєї операційної системи Vista, всі були в захваті. Компанія зробила велику ставку, позиціонуючи ОС як наступний рівень інновацій. На жаль, після того, як ПО було випущено, у нього почалися проблеми з сумісністю, які викликали жорстку критику, що в кінцевому підсумку призвело до припинення всіх проектів, пов’язаних з Vista.
Часто компанії не приділяють достатньої уваги візуалізації бренду, оскільки вважають, що це не має прямого зв’язку з продажами. Однак візуальні елементи – дуже потужний інструмент створення сприйняття і підвищення залученості. Велику частину інформації люди сприймають візуально.
Недостатня увага до візуальних елементів може негативно відбитися на репутації бренду в очах споживачів:
Допускаючи такі помилки в брендінгу, компанія напевно отримає зворотний бажаному ефект. Вчіться на чужих помилках, щоб робити менше своїх.
Джерело: delo.ua
Читайте також –
https://rau.ua/experience/mezhdunarodnyj-opyt/provalnye-produkty-fejly-brendov/