Від ринку Петрівка до Amazon: історія українського виробника одягу Vilonna Як сімейна пара, не використовуючи дизайнерські ідеї та планомірно розвиваючи свої діло, змогла побудувати успішний... Made In UkraineІсторії компаній 19 Листопад 2017 1238
Як побудувати бізнес на продажі товарів економ-сегмента – досвід мережі Червоний маркет Які інвестиції потрібні для відкриття магазину бюджетних непродовольчих товарів і як буде розвиватися ця ніша в... Історії компанійДосвід 17 Листопад 2017 2234
В режимі 24/7: як Алекс Купер відкриває по два ресторани на рік За чотири роки Алекс Купер відкрив дев’ять ресторанів у Одесі та впровадив новий для України формат – Міський ринок... Історії компанійІсторія вихідного дня 5 Листопад 2017 2046
Засновник Fedoriv: Не бійтеся простоти Засновник креативної компанії Fedoriv Андрій Федоров розповів про всі особливості формування бренду закладу – від ідеї... Історії компанійДосвід 1 Листопад 2017 3079
Як створити ресторан на колесах – досвід засновника Truckttoria Українські підприємці з завидною регулярністю тестують нові ресторанні формати. Історії компанійІсторія вихідного дня 29 Жовтень 2017 1820
Економіка вражень: як українська мережа VR атракціонів вийшла на європейський ринок Перша точка атракціонів віртуальної реальності української мережі Dtech відкрилася в Польщі. За рахунок чого компанія... Історії компанійНовини 25 Жовтень 2017 1038
Ірина Бігун, ARGO Retail: Український покупець з кожним роком зростає Директор по маркетингу мережі ARGO, яка розвиває бренди Benetton, Mango, Lee Cooper і інші про історію компанії, принципі підбору... Історії компанійДосвід 20 Жовтень 2017 1453
Як експериментує з форматами один з найбільших рітейлерів світу (+ фото) Чому одна з найбільших в світі мереж дискаунтерів TESCO експериментує з форматами, роблячи ставку на свіжість продукції... Історії компанійДосвід 8 Жовтень 2017 1119
Керівник проекту KAZKA Jewelry: Нам пощастило відкрити флагман в Ocean Plaza Чим відрізняється магазин ювелірного бренду KAZKA Jewelry від конкурентів і що чекати від 2018 року. E-commerceІсторії компаній 5 Жовтень 2017 844
Генеральний директор Спортмастер Україна: Готуємося до ребрендингу в 2018 році До останнього часу Спортмастер Україна прийнято було вважати російським брендом, проте вже п’ять років це не... Історії компанійДосвід 4 Жовтень 2017 2962
Як modnaKasta стала найбільшим українським продавцем одягу в інтернеті У день зі складу компанії modnaKasta їде 15 000 посилок. Щоб це стало можливим, підприємцю Андрію Логвіну довелося привчити... E-commerceІсторії компаній 27 Вересень 2017 2323
Олег Шуляк, Milavitsa: історія краху бренду Milavitsa і його відродження в новому форматі Власник мережі магазинів розповів про те, що їм рухає в бізнесі, які питання повинен задати собі кожен підприємець, коли... Історії компанійДосвід 20 Вересень 2017 4228