Ресторатор Діма Борисов: Тільки 5% бізнесменів генерують ідеї, інші копіюють лідерів Київський ресторатор Діма Борисов агітує за гастрономічний патріотизм, з іронією описує, як співвітчизники реагують... Історії компанійДосвід 8 Червень 2018 1043
Дорогий e-commerce: як Helen Marlen онлайн продає речі за десятки тисяч гривень В місяць на сайті helen-marlen.com відбувається 2500 транзакцій з чеком від 8 000 до 20 000 грн. Як вдалося домогтися таких показників... E-commerceІсторії компаній 7 Червень 2018 504
Засновники сервісу FoodEx: Для бізнесу ми шукали не гроші, а ідею Як вийти в кризу з сервісом доставки здорового харчування, і не тільки не збанкрутувати, але і розвинути бізнес і зуміти... E-commerceІсторії компаній 6 Червень 2018 1536
Перемоги та поразки керуючого партнера Salateira Олександра Савілова Як починався бізнес провідної мережі health-food України, з якими проблемами та труднощами довелося зіткнутися, як їх... Історії компанійДосвід 22 Травень 2018 387
Історія бренду SOLH: як створити франчайзингову мережу магазинів одягу Історія успіху бренду SOLH і його розвитку від однієї торгової точки в районному ТЦ до міжнародної мережи... Made In UkraineІсторії компаній 22 Травень 2018 298
Старожили ринку: найстаріші FMCG-мережі України (+інфографіка) Як склалася доля компаній, що першими почали побудову власної роздрібної мережі під своїм брендом, хто до сих пір... Історії компанійАналітика 21 Травень 2018 5062
Від мережі АЗК до суперкомплексів: як WOG вибудовує репутацію рітейлера Колонка генерального директора WOG Сергія Корецького про те, за рахунок чого паливна компанія стала одним з найбільш... Історії компанійІсторія вихідного дня 13 Травень 2018 638
Солодкі експерименти: як український бренд LOL & POP виходив на нові ринки Кілька років тому український виробник солодощів LOL & POP вирішив вийти на європейський ринок. Однак не у всіх країнах... Made In UkraineІсторії компаній 8 Травень 2018 689
Ксенія Кішиш’ян, RicaMare: Відкриваємо перший магазин в Польщі Топ-менеджер українського бренду RicaMare про розвиток виробництва та роздрібної мережі, вихід на європейський ринок і... Made In UkraineІсторії компаній 26 Квітень 2018 365
«Планета Кіно»: як побудувати найбільш прогресивну мережу кінотеатрів в Україні За минулий рік сім кінотеатрів мережі «Планета Кіно» згенерували більше 600 млн грн виручки. Заповнювати зали... ІнноваціїІсторії компаній 24 Квітень 2018 1493
Icторія компанії Space for ladies: від класичних костюмів до сучасного бренду SP8 Як за 20 років роботи пережити становлення, розквіт, опинитися на краю прірви, але не впасти, а відновити виробництво і... E-commerceІсторії компаній 13 Квітень 2018 884
Співвласники АТБ: На початку в нас не було грошей на розвиток, ми економили на всьому Засновники мережі дискаунтерів АТБ розповіли про складнощі на старті та фактори успіху компанії, мотивацію та виклики... Історії компанійДосвід 12 Квітень 2018 2495