
Vchasno Group інвестувала у сервіс звітності для ФОП “ЯТакс”


Після більш ніж п’ятирічної співпраці з виробником робототехніки Bossa Nova Robotics і масштабного півторарічного експерименту Walmart по впровадженню роботів в супермаркети компанії, рітейлер вирішив відмовитися від використання даної інновації.
Як пише портал НВ із посиланням на Wall Street Journal, найбільша продуктова мережа світу знайшла більш ефективні способи відстежувати кількість товарів в магазинах, ніж це дозволяє робити використання роботів. У Walmart заявили, що плюси від використання роботів виявилися недостатніми.
Відзначається, що під час пандемії у рітейлера значно зріс попит на доставку продуктів і самовивезення. В результаті співробітники Walmart стали частіше збирати замовлення й одночасно – дані про товари, яких бракує на полицях.
За словами джерел WSJ, ритейлер планує залучити цих співробітників для відстеження запасів. Також один зі співрозмовників видання розповів, що виконавчий директор Walmart в США Джон Фернер був стурбований реакцією деяких покупців на роботів.
У той же час в Walmart повідомили, що компанія продовжить тестувати технології та інвестувати у власні сервіси. При цьому мережа не буде повністю відмовлятися від використання роботів в магазині. Наприклад, продовжить використовувати роботів-прибиральників.
Читайте також –
Краще за Amazon: Епіцентр відкрив автоматизовані центри видачі з кафе та роботизованим обладнанням