+166% до середнього чека у каналі email – кейс Tous Як ритейлеру, товари якого звикли купувати в офлайн-точках, заохочувати аудиторію взаємодіяти з брендом через... E-commerceІнновації 16 Травень 2025 735
Що таке промислові екзоскелети в ритейлі та як вони допоможуть подолати дефіцит кадрів Що таке промислові екзоскелети та як ці технології, що носяться, можуть революціонізувати безпеку на робочому місці,... ІнноваціїДосвід 15 Травень 2025 1559
Фора та Mastercard: партнерство на підтримку безготівкових онлайн-оплат Мережа продуктових магазинів Фора спільно з Mastercard запровадили нову ініціативу, спрямовану на покращення досвіду... E-commerceІнновації 14 Травень 2025 733
Мережа Eva запустила новий сервіс – індивідуальну консультацію експерта-косметолога Новий сервіс від Eva доступний просто в чат-ботах Viber та Telegram. Функціонал дозволяє отримати персоналізовані рекомендації... ІнноваціїМаркетинг 13 Травень 2025 776
Мережа Алло запускає онлайн-продажі електромобілів На маркетплейсі інноваційних товарів Алло з’явилася абсолютно нова категорія товарів – електромобілі. Уже... E-commerceІнновації 13 Травень 2025 1623
Ігор Здоровяк, Перша логістична компанія контрольованих товарів (Tobabox): Наше рішення допоможе у боротьбі із сірим ринком тютюнових виробів Співзасновник та ідейний натхненник першої в Україні компанії, яка буде продавати тютюнові вироби через вендингові... ІнноваціїНовини 13 Травень 2025 2161
Людмила Севрюк, Brocard Ukraine: За кілька років уявити beauty-ритейл без ШІ буде взагалі неможливо Директорка компанії Брокард-Україна Людмила Севрюк розповіла про технологічні інновації, плани з розвитку та поточні... ІнноваціїНовини компаній 8 Травень 2025 1118
П’ять років сервісу «Експерт онлайн» від Алло: за 2024 рік кількість користувачів зросла на 30% Унікальний для українського ритейлу сервіс відеоконсультацій «Експерт онлайн» від Алло відзначає 5 років роботи. У... E-commerceІнновації 30 Квітень 2025 1461
Як Uklon автоматизує четвертий бізнес-напрямок в NetHunt CRM Останніми роками в Україні стрімко зростає кількість якісних вітчизняних сервісів, які не лише не поступаються... ІнноваціїНовини 28 Квітень 2025 1347
Антон Кондратенко, Рукавичка: Застосунок — це не просто інструмент, а повноцінний канал спілкування з клієнтами Head of Growth & Experience мережі Рукавчика Антон Кондратенко розповів про реліз нового мобільного застосунку. ІнноваціїНовини партнерів 28 Квітень 2025 1203
Голос, що завжди поруч: робота контакт-центру Фокстрот Керівниця контакт-центру Фокстрот Олена Носанова у колонці для RAU розповіла, як змінилося навантаження на операторів,... ІнноваціїДосвід 25 Квітень 2025 1570
Епіцентр запустив “пухнастий” стікер-пак для спілкування з клієнтами Компанія Епіцентр впровадила нову функцію в рамках свого омніканального сервісу — набір Telegram-стікерів під назвою... ІнноваціїМаркетинг 24 Квітень 2025 823