Інновації

Досвід EVA: як заощадити 250 млн грн за рахунок проведення тендерів онлайн

Досвід EVA: як заощадити 250 млн грн за рахунок проведення тендерів онлайн

Своєчасно прийняте рішення Лінії магазинів EVA про співпрацю з площадкою онлайн-торгів SmartTender має допомогти компанії заощадити не менше 250 млн грн із закладеного на рік 1 мільярда гривень.

Читати далі
Дослідження Adobe: топ-5 тенденцій, завдяки яким голосові помічники задають тон рітейлу

Дослідження Adobe: топ-5 тенденцій, завдяки яким голосові помічники задають тон рітейлу

Тренд на голосову комерцію лише зароджується, але споживачі вже готові купляти через голосові помічники. Adobe дослідив: що саме користувачі готові таким чином купляти.

Читати далі
Самовивіз в «Копійка»: мережа запустила Viber-бот «Забирай»

Самовивіз в «Копійка»: мережа запустила Viber-бот «Забирай»

Чат-бот – цифрове доповнення до проекту «Самовивезення», який стартував у квітні. В рамках сервісу можна швидко оформити замовлення і самостійно забрати його з найближчого магазину на окремій касі без черги.

Читати далі
Дистанційне керування: як забезпечити високий рівень підтримки клієнтів і контролю працівників в умовах карантину

Дистанційне керування: як забезпечити високий рівень підтримки клієнтів і контролю працівників в умовах карантину

Створення міцного зв’язку між клієнтом і брендом в умовах соціального дистанціювання стає однією з головних умов збереження успішного бізнесу. І в цьому можуть допомогти інноваційні системи.

Читати далі
Актуальне промо-рішення у спекотну пору – кулер ESCAPE

Актуальне промо-рішення у спекотну пору – кулер ESCAPE

Рітейл не стоїть осторонь інновацій, тож ознайомтеся з найефективнішим способом виокремити та виділити продукти, залежні від температури! Мова про Escape – єдиний у своєму виді на українському ринку промо-холодильник.

Читати далі
Мережа Епіцентр запускає мобільний додаток

Мережа Епіцентр запускає мобільний додаток

Через мобільний додаток мережі Епіцентр можна буде купувати в інтернет-магазині компанії, отримувати пропозиції та інформацію про акції, зберігати історію покупок, дізнаватися про нараховані бали та інше.

Читати далі
Алло запускає власний сервіс відеоконсультацій для клієнтів “Експерт-онлайн”

Алло запускає власний сервіс відеоконсультацій для клієнтів “Експерт-онлайн”

Щоб надавати повноцінну консультацію щодо смартфону, гаджету, побутової техніки без відвідування магазину клієнтом, Алло створили сервіс для замовлення відеоконсультації у фахівців мережі.

Читати далі
В Україні розпочав роботу перший онлайн-ресторан – від мережі гастролавок Чорноморка

В Україні розпочав роботу перший онлайн-ресторан – від мережі гастролавок Чорноморка

У віртуальному закладі гості мають можливість поспілкуватися з офіціантами, зробити замовлення у реальному часі та навіть обрати з вітрини рибу чи морепродукти для своєї страви.

Читати далі