Фора та Mastercard: партнерство на підтримку безготівкових онлайн-оплат Мережа продуктових магазинів Фора спільно з Mastercard запровадили нову ініціативу, спрямовану на покращення досвіду... E-commerceІнновації 14 Травень 2025 533
Мережа Eva запустила новий сервіс – індивідуальну консультацію експерта-косметолога Новий сервіс від Eva доступний просто в чат-ботах Viber та Telegram. Функціонал дозволяє отримати персоналізовані рекомендації... ІнноваціїМаркетинг 13 Травень 2025 548
Мережа Алло запускає онлайн-продажі електромобілів На маркетплейсі інноваційних товарів Алло з’явилася абсолютно нова категорія товарів – електромобілі. Уже... E-commerceІнновації 13 Травень 2025 1372
Ігор Здоровяк, Перша логістична компанія контрольованих товарів (Tobabox): Наше рішення допоможе у боротьбі із сірим ринком тютюнових виробів Співзасновник та ідейний натхненник першої в Україні компанії, яка буде продавати тютюнові вироби через вендингові... ІнноваціїНовини 13 Травень 2025 1915
Людмила Севрюк, Brocard Ukraine: За кілька років уявити beauty-ритейл без ШІ буде взагалі неможливо Директорка компанії Брокард-Україна Людмила Севрюк розповіла про технологічні інновації, плани з розвитку та поточні... ІнноваціїНовини компаній 8 Травень 2025 888
П’ять років сервісу «Експерт онлайн» від Алло: за 2024 рік кількість користувачів зросла на 30% Унікальний для українського ритейлу сервіс відеоконсультацій «Експерт онлайн» від Алло відзначає 5 років роботи. У... E-commerceІнновації 30 Квітень 2025 1219
Як Uklon автоматизує четвертий бізнес-напрямок в NetHunt CRM Останніми роками в Україні стрімко зростає кількість якісних вітчизняних сервісів, які не лише не поступаються... ІнноваціїНовини 28 Квітень 2025 1126
Антон Кондратенко, Рукавичка: Застосунок — це не просто інструмент, а повноцінний канал спілкування з клієнтами Head of Growth & Experience мережі Рукавчика Антон Кондратенко розповів про реліз нового мобільного застосунку. ІнноваціїНовини партнерів 28 Квітень 2025 1035
Голос, що завжди поруч: робота контакт-центру Фокстрот Керівниця контакт-центру Фокстрот Олена Носанова у колонці для RAU розповіла, як змінилося навантаження на операторів,... ІнноваціїДосвід 25 Квітень 2025 1416
Епіцентр запустив “пухнастий” стікер-пак для спілкування з клієнтами Компанія Епіцентр впровадила нову функцію в рамках свого омніканального сервісу — набір Telegram-стікерів під назвою... ІнноваціїМаркетинг 24 Квітень 2025 669
Стен Крупник, Consulting4Retail: Цифрова трансформація – найефективніший спосіб оптимізації бізнес-процесів та підвищення рівня задоволеності клієнтів Стен Крупник, головний директор з комерції та реклами компанії Consulting4Retail, яка понад 10 років займається цифровою... ІнноваціїНовини партнерів 18 Квітень 2025 1233
Workshop RAU & Viatec: Технології, що рахують, управляють і заробляють, як перетворити безпеку в джерело прибутку та ефективності в ритейлі 24 квітня в Києві відбудеться спеціалізований Workshop RAU & Viatec: Технології, що рахують, управляють і заробляють, як... InfoRAU Workshops 17 Квітень 2025 1674