Інновації

39 нових розробок Хітлайн на найбільш масштабній виставці-семінарі компанії
39 нових розробок Хітлайн на найбільш масштабній виставці-семінарі компанії

23-24 березня компанія Хітлайн провела найбільшу виставку-семінар на території свого підприємства. Експозицію складено з 39 одиниць нового та довершеного обладнання, означено теми енергоефективності та нових тенденцій у розробці та виробництві […]

Читати далі
Олександр Сабанюк, керівник Secnet EECA: Функціонал frp®acs – “віртуальні робочі зони” – здатний поліпшити показники трудової дисципліни в торгових точках рітейлера до 14-20%
Олександр Сабанюк, керівник Secnet EECA: Функціонал frp®acs – “віртуальні робочі зони” – здатний поліпшити показники трудової дисципліни в торгових точках рітейлера до 14-20%

Генеральний директор Secnet EECA Олександр Сабанюк про практичні кейси використання платформи frp® в мережевому рітейлі.

Читати далі
«Електронний чек» у Фокстрот – переможець Smart Awards Ukraine 2020
«Електронний чек» у Фокстрот – переможець Smart Awards Ukraine 2020

За першість серед рітейлерів побутової техніки та електроніки у впровадженні програмного забезпечення від компанії Checkbox (пРРО) групу компаній Фокстрот відзначено дипломом переможця у номінації Smart Retail за продукт «Електронний чек».

Читати далі
Епоха m-commerce: чому рітейл іде в смартфон і як цим скористатися
Епоха m-commerce: чому рітейл іде в смартфон і як цим скористатися

Як розвивається електронна торгівля через мобільні пристрої, чому вже зараз треба активно розвивати додатки, адаптивну верстку інтернет-магазину та версії сайтів для смартфонів, а також які тенденції визначають розвиток мобільної комерції.

Читати далі
Мережа MOYO першою на ринку електроніки та побутової техніки впроваджує Checkbox-online
Мережа MOYO першою на ринку електроніки та побутової техніки впроваджує Checkbox-online

Швидко та без зайвих зусиль — рітейлер MOYO, першим у галузі,  перейшов на електронні фіскальні чеки для доставки інтернет-замовлень по всій Україні. Це результат колаборації мережі з компанією Checkbox.

Читати далі
Компанія Novus покращуватиме якість досвіду клієнтів з допомогою рішень SAP
Компанія Novus покращуватиме якість досвіду клієнтів з допомогою рішень SAP

Метою проекту є зміна стратегії комунікації з покупцями роздрібної мережі. Команда Novus посилює концентрацію на важливих для покупців процесах: релевантні персоналізовані промо для кожного покупця. Для реалізації бізнес-завдань вибране рішення […]

Читати далі
Доставити за всяку ціну: головні тренди логістики в період пандемії
Доставити за всяку ціну: головні тренди логістики в період пандемії

Які технології визначають майбутнє і сьогодення логістичного ринку, де клієнти стають все більш вимогливими до якості і термінів доставки вантажів.

Читати далі