П’ять років сервісу «Експерт онлайн» від Алло: за 2024 рік кількість користувачів зросла на 30% Унікальний для українського ритейлу сервіс відеоконсультацій «Експерт онлайн» від Алло відзначає 5 років роботи. У... E-commerceІнновації 30 Квітень 2025 1312
Як Uklon автоматизує четвертий бізнес-напрямок в NetHunt CRM Останніми роками в Україні стрімко зростає кількість якісних вітчизняних сервісів, які не лише не поступаються... ІнноваціїНовини 28 Квітень 2025 1210
Антон Кондратенко, Рукавичка: Застосунок — це не просто інструмент, а повноцінний канал спілкування з клієнтами Head of Growth & Experience мережі Рукавчика Антон Кондратенко розповів про реліз нового мобільного застосунку. ІнноваціїНовини партнерів 28 Квітень 2025 1117
Голос, що завжди поруч: робота контакт-центру Фокстрот Керівниця контакт-центру Фокстрот Олена Носанова у колонці для RAU розповіла, як змінилося навантаження на операторів,... ІнноваціїДосвід 25 Квітень 2025 1477
Епіцентр запустив “пухнастий” стікер-пак для спілкування з клієнтами Компанія Епіцентр впровадила нову функцію в рамках свого омніканального сервісу — набір Telegram-стікерів під назвою... ІнноваціїМаркетинг 24 Квітень 2025 720
Стен Крупник, Consulting4Retail: Цифрова трансформація – найефективніший спосіб оптимізації бізнес-процесів та підвищення рівня задоволеності клієнтів Стен Крупник, головний директор з комерції та реклами компанії Consulting4Retail, яка понад 10 років займається цифровою... ІнноваціїНовини партнерів 18 Квітень 2025 1316
Workshop RAU & Viatec: Технології, що рахують, управляють і заробляють, як перетворити безпеку в джерело прибутку та ефективності в ритейлі 24 квітня в Києві відбудеться спеціалізований Workshop RAU & Viatec: Технології, що рахують, управляють і заробляють, як... InfoRAU Workshops 17 Квітень 2025 1757
Від піци до квітів: які вендингові автомати є в Україні та чому їх популярність зростає Квіткомати, автомати з приготування та продажу піци, лікомати та багато інших варіантів, коли ритейл впроваджує... ІнноваціїАналітика 17 Квітень 2025 2686
Епіцентр запустив віртуальний сервіс з «пухнастими консультантами» Мережа торгових центрів Епіцентр реалізувала нове сервісне рішення для своїх торгових центрів – систему... ІнноваціїНовини партнерів 16 Квітень 2025 1250
Каса 2в1: інноваційні рішення компанії TA-DA! в оптимізації обслуговування клієнтів Компанія TA-DA! активно працює в напрямку підвищення швидкості й зручності обслуговування клієнтів, впроваджуючи... ІнноваціїНовини партнерів 16 Квітень 2025 965
Цифровізація кадрових документів — актуальний запит ринку Поширений зараз віддалений формат роботи кардинально змінив підходи до організації багатьох бізнес-процесів, зокрема... HRІнновації 15 Квітень 2025 738
Eva запустила оцінювання доставки товарів у магазини за аналогією із сервісами таксі У березні мережа магазинів Eva завершила впровадження проєкту «Зворотний зв’язок при доставці товару в роздрібну... ІнноваціїДосвід 11 Квітень 2025 871