Топ-10 глобальних споживчих трендів на 2017 рік

Топ-10 глобальних споживчих трендів на 2017 рік

26.01.2017 08:40
  1171
rau

Швидкі покупки і зміна поведінки літніх покупців – два глобальних споживчих тренда, виявлені компанією Euromonitor International у своїй щорічній доповіді про тенденції, які будуть визначати поведінку споживачів у 2017-м.

У доповіді «Топ-10 глобальних споживчих трендів на 2017 рік» було зазначено, що 2016-й був роком невизначеності. Зростання обороту роздрібної торгівлі в світі сповільнилися до 2,4% в реальному вимірі – це найнижчий показник із часів світової фінансової кризи 2008-09 років.

«Споживачі стали більш вимогливими до товарів, послуг та брендів, ніж коли-небудь раніше. Вони все активніше використовують цифрові технології для планування покупок і витрат. Вони хочуть автентичності в тому, що купують і розраховують на елементи персоналізації в мас-маркеті – такі ж як і в преміум-сегменті», – відмітила Дафні Касріель-Александр, консультант департаменту глобальних споживчих трендів в Euromonitor International. топ-10

Топ-10 глобальних споживчих трендів на 2017 рік за версією Euromonitor International:

Старіння аудиторії: зміна порядку денного і споживчих переваг покупців старшого віку;

Тренінг споживачів: думка дітей стає все більш важливою при прийнятті рішення про покупку;

Неординарний підхід: для охоплення більшої аудиторії необхідно забезпечити задоволення потреб як можна більш широкого кола споживачів;

Швидкий шопінг: прискорення бізнес-процесів, щоб забезпечити покупцям максимально швидку і комфортну покупку; топ-10

Будьте справжніми і продавайте справжнє: споживачі з кожним роком все більше цінують і віддають перевагу товарам, який позиціонують і просувають як «реальні», «справжні» і «натуральні»;

Ідентифікація особистості споживача: в знеособленому світі пост-гендеру покупці стали більше цінувати свою унікальність і шукають спосіб підкреслити свою індивідуальність;

Персоналізація: перехід від “того, щоб бути” з універсальними однаковими для всіх продуктами і споживчим досвідом; топ-10

Пост-продажі: комплексне обслуговування передбачає роботу з споживачем відразу після покупки і прогнозування наступних потреб; топ-10

Конфіденційність і безпека: безпека персональних даних;

Хороше здоров’я як символ статусу: споживачі звертають більше уваги на натуральні і здорові товари, що призводить до розквіту бутиків здоров’я.

Споживчі настрої українців у грудні покращилися – GfK


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Участь у програмі “Національний Кешбек” візьмуть мережі Велмарт, Велика Кишеня та ВК Експрес, а також власні торгові марки Retail Group

Участь у програмі “Національний Кешбек” візьмуть мережі Велмарт, Велика Кишеня та ВК Експрес, а також власні торгові марки Retail Group

Торговельні мережі Велмарт, Велика Кишеня та ВК Експрес, що входять до холдингу Retail Group, повідомили про свою участь у...
time icon  
  152
Усі новини ринку