![Мережа Auchan Україна розпочинає імпорт електроенергії для власних торговльних центрів](https://i0.wp.com/rau.ua/wp-content/uploads/2024/07/photo_2024-07-26_15-30-55.jpg?resize=400%2C210&ssl=1)
Мережа Auchan Україна розпочинає імпорт електроенергії для власних торговльних центрів
![time icon](https://rau.ua/wp-content/themes/rau-theme/assets/clock1.png)
![](https://rau.ua/wp-content/themes/rau-theme/assets/eye.png)
Швидкі покупки і зміна поведінки літніх покупців – два глобальних споживчих тренда, виявлені компанією Euromonitor International у своїй щорічній доповіді про тенденції, які будуть визначати поведінку споживачів у 2017-м.
У доповіді «Топ-10 глобальних споживчих трендів на 2017 рік» було зазначено, що 2016-й був роком невизначеності. Зростання обороту роздрібної торгівлі в світі сповільнилися до 2,4% в реальному вимірі – це найнижчий показник із часів світової фінансової кризи 2008-09 років.
«Споживачі стали більш вимогливими до товарів, послуг та брендів, ніж коли-небудь раніше. Вони все активніше використовують цифрові технології для планування покупок і витрат. Вони хочуть автентичності в тому, що купують і розраховують на елементи персоналізації в мас-маркеті – такі ж як і в преміум-сегменті», – відмітила Дафні Касріель-Александр, консультант департаменту глобальних споживчих трендів в Euromonitor International. топ-10
Топ-10 глобальних споживчих трендів на 2017 рік за версією Euromonitor International:
Старіння аудиторії: зміна порядку денного і споживчих переваг покупців старшого віку;
Тренінг споживачів: думка дітей стає все більш важливою при прийнятті рішення про покупку;
Неординарний підхід: для охоплення більшої аудиторії необхідно забезпечити задоволення потреб як можна більш широкого кола споживачів;
Швидкий шопінг: прискорення бізнес-процесів, щоб забезпечити покупцям максимально швидку і комфортну покупку; топ-10
Будьте справжніми і продавайте справжнє: споживачі з кожним роком все більше цінують і віддають перевагу товарам, який позиціонують і просувають як «реальні», «справжні» і «натуральні»;
Ідентифікація особистості споживача: в знеособленому світі пост-гендеру покупці стали більше цінувати свою унікальність і шукають спосіб підкреслити свою індивідуальність;
Персоналізація: перехід від “того, щоб бути” з універсальними однаковими для всіх продуктами і споживчим досвідом; топ-10
Пост-продажі: комплексне обслуговування передбачає роботу з споживачем відразу після покупки і прогнозування наступних потреб; топ-10
Конфіденційність і безпека: безпека персональних даних;
Хороше здоров’я як символ статусу: споживачі звертають більше уваги на натуральні і здорові товари, що призводить до розквіту бутиків здоров’я.