
Наталя Тоцька, Totska CustomerVista Advising: Чому високі оцінки сервісу не означають відмінний клієнтський досвід


Консалтингова компанія Brand Finance склала рейтинг найвпливовіших брендів одягу.
Як пише Buro 24/7, оцінювалися не тільки продажі брендів на ринку, але і маркетингові інвестиції, впізнаваність, якість товарів, задоволеність персоналу і репутація компанії.
До списку, опублікованого 10 березня, увійшло 50 брендів, серед яких перші три місця зайняли спортивний гігант Nike і мас-маркет-божества H&M і Zara.
Прибуток компанії Nike за рік становить $32 млрд, що на 13% більше за минулорічний показник. Успіх бренду пояснюється великою кількістю гучних і вдалих кампаній, які їм вдалося провести, зокрема запуск лінійки одягу плюс-сайз і анонс виходу спортивного хіджабу.
Друге місце зайняла компанія H&M (її прибуток досяг $19 млрд), а почесне третє місце дісталося бренду Zara (компанія заробила $14,4 млрд). І H&M, і Zara продемонстрували високі показники продажів по всьому світу. Компанія Zara і зовсім може похвалитися тим, що зуміла цього року зайняти в рейтингу місце бренду Louis Vuitton ($13 млрд), який, як і раніше, залишається найвпливовішим брендом класу люкс у цьому списку.
Топ-10 найвпливовіших брендів за версією Brand Finance:
Читайте також –