Особливості відшкодування фінансових збитків гравцям
Якщо ліцензіат допустить до гри осіб з реєстру обмежених гравців, ігровий оператор буде змушений відшкодувати збитки. Реєстр обмежених гравців розміщено на офіційному сайті КРАІЛ. Ознайомитися з технічними характеристиками емуляторів можна за посиланням casino.ua/slots. Тут опубліковано характеристики слотів, які користуються найбільшою популярністю серед гравців.
Порядок дій гравців
Ігрові оператори повинні перевіряти користувачів. Гравці, які знаходяться в реєстрі обмежених осіб, не повинні бути допущені до гри. Якщо користувачі з ігровою залежністю програють гроші у казино, то ігровий оператор буде змушений повернути грошові кошти у повному обсязі.
Щоб отримати компенсацію користувачам досить просто звернутися до ігрового оператора. У своєму зверненні необхідно зазначити таку інформацію:
- Особисті дані.
- Адресу та контактний номер телефону.
- Відомості про ігрового оператора.
- Розмір програшу.
- Спосіб відшкодування коштів.
- Номер рахунку у банку.
- Клієнтський рахунок в онлайн казино.
Це основна інформація, яку мають вказувати геймери. Також необхідно додати до заяви копію паспорта та ідентифікаційного коду. Якщо гравець не хоче писати заяву, то це можуть зробити його родичі. В цьому випадку список необхідних документів не відрізняється, але додатково потрібно підтвердити ступінь спорідненості.
Раніше ми розповідали, про дослідження ринку онлайн казино в Україні, як проходив розвиток ігрової індустрії.
Як надіслати заяву
Гравці або родичі можуть надіслати заяву кількома способами. Заяву можна подати особисто або через електронну пошту. Користувачам не потрібно інформувати організацію КРАІЛ. Це пов’язано з тим, що у законі не передбачаються повноваження для КРАІЛ.
КРАІЛ можна проінформувати лише про наявність такої заявки та виплати. Якщо ігровий оператор відмовиться відшкодовувати збитки, то співробітники КРАІЛ не зможуть вплинути на результат.
Як повинні діяти ігрові оператори
Після отримання такої вимоги від геймерів ігровий оператор має розглянути заявку та ухвалити рішення. У законі зазначено, що ігровий оператор повинен розглянути заявку протягом 15 днів. Ліцензіат обов’язково має проінформувати про своє рішення особу, яка звернулася з вимогою.
Якщо ігровий оператор ухвалить рішення про відшкодування грошових коштів, то виплата має бути здійснена протягом 30 днів. Виплати можуть проводитися готівкою або безготівковим переказом. Якщо ігровий оператор відмовляється відшкодовувати збитки, то необхідно звертатися до суду. Повноваження КРАІЛ не прописані у законі, тому фахівці не зможуть допомогти гравцям.
Участь КРАІЛ у процесі відшкодування збитків
Експерти стверджують, що участь регулятора у цьому процесі є мінімальною. Керівництву КРАІЛ не вдалося збільшити свою роль у цьому процесі. Насамперед це пов’язано з тим, що ця норма з’явилася в законі в останній момент. Вона не має під собою жодної структури.
Також потрібно враховувати, що в законі не передбачені будь-які повноваження щодо арбітражу та відповідальність ігрових операторів за невиконання виплати. Однак за порушення закону КРАІЛ може скасувати діючу ліцензію. Для цього необхідно отримати відповідне судове рішення. Якщо ігровий оператор відмовляється розглядати вашу заявку, то потрібно звертатися до суду.
Для отримання додаткової інформації, варто ознайомитись з проведеною реформою легалізації азартних ігор.