
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


Анонс виступу директора фінансової компанії CardService Дмитра Богодухова на первшій в Україні міжнародній спеціалізованій виставці рітейлу Retail & Development Business Expo-2017.
Одне з ключових питань, однаково цікаве всім представникам сфери роздрібної торгівлі: як торговим центрам збільшити трафік, а ритейлерам – продажі? 7 квітня, на другий день виставки Retail & Development Business Expo-2017 директор фінансової компанії CardService Дмитро Богодухов розповість про новий фінансовий інструмент на українському ринку – власні кредитні картки магазинів і торгово-розважальних центрів.
«За останні три роки купівельна спроможність українців різко знизилася. Внаслідок цього, стандартних програм лояльності вже недостатньо: клієнти хочуть від магазинів і ТРЦ більшого – можливості здійснювати покупки в кредит. Причому оформляти кредит на місці, без залучення банків та інших фінансових закладів. Власні кредитні картки магазину – це реальна можливість збільшити продажі і побудувати лояльні відносини з клієнтами», – говорить Дмитро Богодухов.
У США це дуже популярний інструмент збільшення продажів – магазини роздали понад 175 млн власних карт. Серед них – найбільші торгові мережі країни: GAP, American Eagle, Walmart, dillard’s, Saks Fifth Avenue, J. Crew та інші. Кожна третя покупка в цих мережах здійснюється кредитною карткою магазину.
У портфелі CardSrvice вже близько 500 партнерів: туристичні агенції, ювелірні магазини, магазини меблів і товарів для дому, автосервісні центри, фітнес-клуби і клініки.
Презентація Дмитра Богодухова «Кредитні карти торгових центрів: новий фінансовий інструмент для підвищення лояльності покупців, зростання трафіку і продажів» відбудеться 7 квітня о 10:50.
Матеріал публікується на правах реклами