Кому доручити написання статей на сайт: співробітникам чи фрилансерам

Кому доручити написання статей на сайт: співробітникам чи фрилансерам

05.02.2024 02:12
  836
rau

Якісний текстовий контент потрібен кожному інтернет-ресурсу, чи то інтернет-магазин, чи то сайт компанії, що надає послуги. Власники бізнесу часто впевнені, що написати хороші тексти на сайт просто і з таким завданням може впоратися будь-який співробітник.

Щоб заощадити на послугах професійного автора, роботу з контентом часто перекладають на плечі менеджерів або консультантів. Чи виправдана така економія або краще все-таки звертатися до професіоналів?

Які тексти можуть знадобитися для сайту

Для кожного сайту потрібні різні типи текстів. Якщо йдеться про продаж товарів або рекламу послуг, знадобляться тексти, що продають. Їхня особливість у тому, щоб ненав’язливо і максимально природно мотивувати людину оформити замовлення. Тексти, що продають, використовують для карток товарів, розділів каталогу і головних сторінок сайтів. 

Друга популярна категорія — це інформаційні тексти. Вони зазвичай потрібні для наповнення блогу сайту або для реклами через сторонні ресурси. Основна відмінність від попередньої категорії в тому, що такий контент має освітній або розважальний характер. Він допомагає користувачеві дізнатися щось нове і при цьому ненав’язливо рекламує товар. 

Для деяких сайтів можуть знадобитися наукові тексти. Вони більш ґрунтовні, ніж звичайні інформаційні, і мають під собою міцну доказову базу. 

У авторів статей фриланс-біржі Freelancehunt https://freelancehunt.com/ua/freelancers/robota-tekstami/napisannya-statey часто замовляють і інші види контенту для сайту: огляди, керівництва, аналіз або новини. У кожного з цих видів текстів є свої особливості, які автор обов’язково повинен знати.

Які навички потрібні для написання текстів і статей на сайт 

Щоб написати хороший текст, автору потрібно:

  1. Уміти аналізувати великі обсяги інформації, виділяти головне і другорядне.
  2. Знати принципи SEO- і LSI-копірайтингу. Важливо не просто вміти вписувати ключові фрази, а й дотримуватися інших вимог до контенту для SEO-оптимізації. Він має бути інформативним, на 100% корисним для читача, структурованим і таким, що відповідає основним технічним параметрам (унікальність, заспамленість, водність).
  3. Розбиратися в психології продажів і принципах контент-маркетингу. Автор повинен вміти описувати товар або послугу з точки зору переваг для конкретного покупця. У цьому чудово допомагають рекламні формули AIDA, PMHS, ODC.
  4. Розуміти принципи роботи з різними сервісами для перевірки технічних параметрів текстів. 

У написанні хороших текстів дуже допомагає досвід. Чим більше автор пише, тим краще у нього виходить. 

Кому краще довірити написання статей: співробітникам або фрилансерам

В обох варіантів є свої плюси та мінуси. Один з найважливіших аргументів на користь співробітників — вони добре знають товар або послугу. Працівники компанії чудово розуміють, у чому сильні сторони продукту, а на яких його особливостях краще не загострювати увагу. 

Але є кілька причин не довіряти написання текстів або статті для сайту співробітникам:

  • Додаткові завдання відривають від прямих обов’язків.
  • Попри розуміння всіх плюсів і мінусів продукту, якість текстів може бути недостатньо високою. Насамперед це пов’язано з тим, що у співробітників немає необхідних навичок для роботи з контентом.
  • Співробітники витратять на написання текстів набагато більше часу, ніж професійний автор. Адже вміння писати якісно і швидко — одна з обов’язкових професійних навичок кожного автора. 

Довіривши написання текстів фахівцеві, ви отримаєте якісний текст, який повністю вирішуватиме поставлене завдання, чи то пряма реклама товару, чи то залучення нової цільової аудиторії. 

Мінус звернення до фрилансера в тому, що він не знає ваш продукт так добре, як співробітники. Нівелювати цей недолік допоможе гарне технічне завдання. У ТЗ можна описати всі переваги й особливості товару або послуги, про які варто згадати в тексті. Завдяки такому підходу ви будете задоволені результатом, а співробітникам не доведеться відриватися на додаткові завдання.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку