ABM Assortment: перше українське рішення для автоматизації управління асортиментом

ABM Assortment: перше українське рішення для автоматизації управління асортиментом

28.06.2023 02:09
  176
rau

Розумна кластеризація магазинів, побудова стратегії для кожної категорії товарів, глибока аналітика і не тільки – це все є в новому рішенні ABM Assortment. 

Це продукт відомої української IT-компанії ABM Cloud, яка розробляє програмне забезпечення для рітейлу, дистрибуції та виробництва. Вони єдині в Україні, хто створив повноцінне рішення для автоматизації управління асортиментом. 

За 15 років роботи ABM Cloud впровадила свої рішення в понад 450 компаній по всьому світу. Вони з головою поринають у виклики роздрібної торгівлі, спілкуються з керівниками та менеджерами великих компаній та досконало вивчають та вирішують проблематику, з якою ті стикаються. Управління асортиментом – не виключення. І ось лише декілька з тих викликів, на які  команда АВМ відповідає своїм інноваційним рішенням:

  • Відсутність можливості швидко адаптуватися до ринку, що постійно змінюється; 
  • Втрачені продажі через недостатній контроль за наявністю товару в магазинах; 
  • Регулярне прийняття рішення, керуючись лише інтуїцією; 
  • Відсутність єдиного стандарту та централізованого підходу до роботи з аналітичними даними; 
  • Нестача часу на вирішення стратегічних питань; 
  • Непрозорість звітності, що може спричинити спотворення сприйняття даних. 

Саме глибокий аналіз ринку дозволив команді ABM Cloud створити продукт, алгоритми якого швидко та ефективно вирішує ці виклики. 

«ABM Assortment — це як найняти 10 категорійних менеджерів за ціною одного. Зовсім новий рівень прозорості для бізнесу. Гнучкість у налаштуванні робить рішення доступним як для малих компаній, так і для великих корпорацій»,  — каже Андрій Максимов, Сo-founder і керуючий партнер ABM Cloud.

Що ви отримаєте з ABM Assortment:

  • Стратегічне бачення асортименту: створюйте свою стратегію управління та розвитку категорій, а помічник ABM Assortment у цьому допоможе.  
  • Автоматичне створення кластерів магазинів та їх аналіз: система враховує продажі, середні чеки, поличний простір та інші фактори.
  • Занурення на всі рівні категорії для прийняття рішень на основі даних: які SKU відстають за продуктивністю, як працюють нові продукти, відсутність товарів у магазинах, та інше. 
  • Побудова цілісного бізнес-процесу управління асортиментом: плануйте, змінюйте статуси SKU, аналізуйте та оптимізуйте за допомогою інструментів ABM Assortment.
  • Матимете підказки, створені за допомогою алгоритмів: система аналізує зміни та результати категорії та пропонує якісні покращення. 
  • Детальна глибока аналітика:  багато корисних звітів, які передбачають правильний фокус на роботу з асортиментом.
  • Зручний інтерфейс, перевірений користувачами.
  • Доступна ціна, в порівнянні з аналогами від міжнародних IT-компаній. 

“Я працювала в рітейл-компаніях п’ять років, тому добре розумію, як важко управляти асортиментом та скільки часу категорійні менеджери витрачають на зведення файлів. Мій досвід та фідбек від рітейлерів лягли в основу розробки ABM Assortment. Відповідно, з ним управління асортиментом у вашій компанії стане швидшим та прозорішим”, – говорить Юлія Бєлокопитова, product manager ABM Assortment.

А ще це український продукт, створений в період війни, незважаючи на всі труднощі. Щоб докладніше дізнатися про ABM Assortment залишайте запит на демо-презентацію системи на сайті: http://surl.li/hfmvk


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку