4 задачі, які бізнес може вирішити за допомогою інтернет-маркетингу

4 задачі, які бізнес може вирішити за допомогою інтернет-маркетингу

29.01.2024 10:59
  813
rau

Світ перейшов у режим диджиталізації, адже це зручно, надійно і швидко. Для бізнесу з’явився особливий вид інтернет-маркетингу, який адаптував принципи класичної взаємодії з клієнтами та просування товару до віртуальної реальності.

Сьогодні частка роздрібних інтернет-продажів провідних компаній світу в більшості сфер діяльності наближається до 90%, залишаючи фізичні продажі в минулому.

Українському бізнесу, який ще не встиг перелаштуватися до цифрового середовища, варто поквапитися. Це не лише вимога часу, а й вигода для самого підприємства. Розібратися в інноваціях допоможе школа бізнесу «Нова пошта», а в цій статті назвемо кілька ключових задач, які вирішує диджитал-маркетинг. 

VyCoiLHndh6LxF4rEps_IuWx2aDtPYK5lj5HwmihYovVZI5GlFlForEW5e7UFaqgDmylRiogIwMrKy9R243eTDJPCLdLE1Es5IVCCnSYJTz9bv7-ptz3iqpE9aHxeZzhNrTptGjoxzwDSrDv

Задача 1: розширення аудиторії

Реклама в інтернеті значно ефективніша, ніж банери по місту чи роздача паперових буклетів. Вона охоплює тисячі користувачів та швидко приносить результати. Формула успіху — всеосяжність, тобто одночасне залучення фірмового сайту, створення сторінок у соціальних мережах та використання пошукової видачі за допомогою інструментів:

  • SEO-оптимізації;
  • таргетованої реклами;
  • медійної та контекстної реклами.

Інтернет-залучення клієнтів спрацьовує лише у випадку комплексного підходу, за якого запущена рекламна кампанія супроводжується оптимізацією конверсії та вдосконаленням іміджу бренду.

Задача 2: підвищення впізнаваності бренду

Інтернет наближає покупця до продавця. Власна сторінка в соцмережах, сайт надають корисну інформацію про компанію та її продукт, перетворюють абстрактного виробника на живий, реальний образ, який викликає емоції та цікавість. За допомогою диджитал-інструментів легко створити власне обличчя, що запам’ятається та змусить повернутися до покупки.

Задача 3: вихід на нові ринки

Інтернет дозволяє налагодити рекламу та продажі далеко за межі звичного ринкового ареалу. В інтернет-продажів немає кордонів, натомість є купа корисних способів залучити нових споживачів, розширити цільову аудиторію, дослідивши її потреби та влучно підібравши способи комунікації.

gCx58ElQ02Rcc9KslXm8nvi8PpSf6EeOCq0OP_26sec7-9LDeOqxNwjGOtlJQ1Ybw9t8F_iBAbrPYUsyGi5gYDlz2cyHzOqjSo-qQAtWIok48Wv2wqnRfVFIihw9gLJ7nc_YYxYwAj6cDB6E

Задача 4: підвищення ефективності реклами

Рекламна кампанія на телебаченні, радіо та інших суспільних джерелах інформації коштує дорого, а її результативність завжди під питанням, оскільки презентується широкому загалу з різними запитами, потребами. При цьому реклама в інтернеті налаштовується таргетовано: показується представникам лише цільової аудиторії. У неї значно більше шансів залучити нових покупців, вибірка стає концентрованою. Це підвищує конверсію — окупність кожної вкладеної в рекламну кампанію гривні. Початкові інвестиції також значно нижчі.

Впровадження інтернет-маркетингу формує потужну конкурентну перевагу компанії, допомагаючи їй вдосконалюватися в режимі реального часу, швидко пристосовуватись до мінливих потреб споживача та презентувати всі свої сильні сторони.

 

До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку