Продукти потім: як працює «менеджмент захвату» в Сільпо Завдяки чому Сільпо не перестає дивувати і радувати покупців, як знаходить нові ідеї для концептуальних маркетів, і... ДосвідМаркетинг 2 Листопад 2017 3280
Огляд Jewelry&Accessories: Золотий Вік, Zlato.ua, SOVA, ДЕКА та інші Які магазини ювелірних товарів та аксесуарів почали роботу останнім часом і які бренди готуються до відкриття. ВідкриттяНовини 2 Листопад 2017 1195
У Києві за три квартали не відкрився жоден торговий центр – JLL Вперше з 2006 року в Києві не був відкритий жоден якісний торговий центр, на ринок заходить все більше зарубіжних брендів,... АналітикаНовини 1 Листопад 2017 919
Глава METRO Group: Економічна ситуація в Україні поліпшується Глава транснаціонального гіганта METRO Олаф Кох про інвестиційну привабливість України, експорт наших продуктів в... ЕкономікаНовини 1 Листопад 2017 522
Фуршет відкрив магазин в оновленому форматі Мережа супермаркетів Фуршет продовжує масштабну програму оновлення торгових об’єктів. ВідкриттяНовини 1 Листопад 2017 916
Засновник Fedoriv: Не бійтеся простоти Засновник креативної компанії Fedoriv Андрій Федоров розповів про всі особливості формування бренду закладу – від ідеї... Історії компанійДосвід 1 Листопад 2017 4213
Огляд відкриттів в drogerie & beauty: EVA, WYCON та інші Мережа drogerie EVA зміцнює позиції на українському ринку, магазин французької косметики L’Occitane з’явиться в Lavina Mall, а... ВідкриттяНовини 1 Листопад 2017 1050
У пошуках колишньої величі: як київський ЦУМ збирається повернути покупців Генеральний директор ЦУМ Київ Брайан Хендлі про те, які помилки не дали залучити відвідувачів в універмаг в перший рік... Люди девелопментуНовини 31 Жовтень 2017 3188
Мілленіали під мікроскопом: що купують, як платять, чого хочуть? Покоління Y або мілленіали, що народилися в період з 1981 по 1994 рік, – покоління інтернету, смартфонів і цифрових... E-commerceАналітика 31 Жовтень 2017 697
Микола Чумак, IDNT: Клієнт не хоче блукати по лабіринту в супермаркеті Журналісти LB.ua поговорили з засновником IDNT Миколою Чумаком про те, як торговці заманюють до себе покупців. АналітикаДосвід 31 Жовтень 2017 2817
Чому Pizza Celentano почала розвивати новий формат Slice&Coffee Володимир Гнатюк, СЕО компанії Fast Food System, яка розвиває бренд Pizza Celentano? про запуск нового формату фаст-фуду — піцерію to go,... НовиниПерсоналії 30 Жовтень 2017 3219
Юрій Кочут, бренд Kochut: Тепер наші прикраси представлені у Відні У п’ятницю, 20 жовтня, ужгородський ювелірний бренд kochut при підтримці партнера EKA Jewellery вперше презентував відразу... Made In UkraineПерсоналії 30 Жовтень 2017 2217