• Про нас
  • Члени асоціації
  • Партнери асоціації
  • Реклама на RAU
  • Контакти
Facebook Facebook Facebook Facebook
  • UA
    • RU
    • EN
  • Новини
    • Прес-релізи
    • Новини компаній
    • Регіональні новини
    • Новини партнерів
    • Резюме та вакансії
  • Аналітика
    • Зовнішня аналітика
    • RAU Analytics
  • Досвід
    • Нові формати
    • Маркетинг
    • Інновації
  • Персоналії
  • RAU GR
  • Проєкти
    • Календар подій
    • RAU HR
    • RAU Expo
    • RAU Summit
    • RAU Webinars
    • RAU Awards
    • RAU Workshops
    • RAU GR
    • RAU Analytics
 / Актуально

RAU Expo та RAU Awards 9-10 вересня в НСК Олімпійський

RAU Expo та RAU Awards 9-10 вересня в НСК Олімпійський

9-10 вересня в Києві в НСК Олімпійський відбудеться IV міжнародна спеціалізована виставка індустрії RAU Expo – 2020. В рамках...
Best RAU ExpoRAU Awards
time icon  16 Червень 2020
  1134
Retail Forward: Тенденції на світовому ринку рітейлу або чого хочуть споживачі

Retail Forward: Тенденції на світовому ринку рітейлу або чого хочуть споживачі

Тетяна Сахнюк, Managing Director Havas Ukraine, у своїй колонці розповідає про те, як змінилася картина на світовому ринку рітейлу під...
АналітикаДосвід
time icon  16 Червень 2020
  1523
Актуальні вакансії в рітейлі (16 червня)

Актуальні вакансії в рітейлі (16 червня)

Пропонуємо вашій увазі добірку свіжих топових вакансій в рітейлі.
НовиниРезюме та вакансії
time icon  16 Червень 2020
  898
Седрік Броссе, Leroy Merlin: Не розглядаю Епіцентр як стандартного конкурента

Седрік Броссе, Leroy Merlin: Не розглядаю Епіцентр як стандартного конкурента

Генеральний директор Leroy Merlin в Україні про темпи розвитку мережі та зміну формату магазинів, діджиталізацію та...
Новини компанійПерсоналії
time icon  15 Червень 2020
  774
Анна Гришина, EVA: Потрібно міняти всі процеси в компанії, дивлячись на них очима клієнта

Анна Гришина, EVA: Потрібно міняти всі процеси в компанії, дивлячись на них очима клієнта

Директор по маркетингу найбільшої національної мережі магазинів краси та здоров’я EVA про те, як підвищити...
МаркетингНовини
time icon  15 Червень 2020
  1164
Реклама тижня: Епіцентр К, Rozetka, Три ведмеді, KLO і котики

Реклама тижня: Епіцентр К, Rozetka, Три ведмеді, KLO і котики

Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних рітейлерів. У цій рубриці ми...
Історія вихідного дняМаркетинг
time icon  14 Червень 2020
  750
Найбільший в Україні: як виглядає новий H&M в ТРЦ Dream Town (фоторепортаж)

Найбільший в Україні: як виглядає новий H&M в ТРЦ Dream Town (фоторепортаж)

Компанії вдалося успішно запустити магазин в карантин: Що нового представив бренд і як виглядає найбільший в Україні...
ВідкриттяНовини
time icon  13 Червень 2020
  1400
Гарік Корогодський, Dream Town: Бізнес повинен робитися відразу на продаж

Гарік Корогодський, Dream Town: Бізнес повинен робитися відразу на продаж

В ході нового випуску онлайн-програми співзасновника RAU Андрія Жука «За рамками рітейлу» один з власників ТРЦ Dream Town...
Люди девелопментуНовини компаній
time icon  12 Червень 2020
  1365
Дмитро Расновський, Glovo: будемо продовжувати відкривати Cloud Kitchen

Дмитро Расновський, Glovo: будемо продовжувати відкривати Cloud Kitchen

Генеральний менеджер компанії Glovo в Україні Дмитро Расновський про те, що сталося з ринком Food Delivery за карантин, зміни в...
E-commerceДосвід
time icon  12 Червень 2020
  835
Ольга Насонова: Пережити карантин — півбіди, потрібно пережити ще й кілька місяців із затягнутими пасками

Ольга Насонова: Пережити карантин — півбіди, потрібно пережити ще й кілька місяців із затягнутими пасками

Експерт ресторанного бізнесу Ольга Насонова в своїй колонці для порталу НВ Бізнес розповіла про те, скільки за час...
НовиниНовини про карантин
time icon  11 Червень 2020
  623
Юрій Гаткін, Brocard: Якщо девелопери не знизять ставки – будемо закривати магазини

Юрій Гаткін, Brocard: Якщо девелопери не знизять ставки – будемо закривати магазини

Керуючий компанією “Брокард-Україна” про запуск інтернет-магазину та амбіції рітейлера в e-commerce, сірий ринок...
НовиниНовини компаній
time icon  11 Червень 2020
  1674
Торгувати по-новому: що потрібно враховувати рітейлерам при виході з карантину і після нього

Торгувати по-новому: що потрібно враховувати рітейлерам при виході з карантину і після нього

Головне питання для галузі на даному етапі: не що робити прямо зараз, а що буде після. Чи зменшиться онлайн-бум або...
E-commerceАналітика
time icon  11 Червень 2020
  851
  • Назад
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 327
  • 328
  • 329
  • …
  • 624
  • 625
  • 626
  • 627
  • 628
  • Вперед

Підписуйтесь на наші соцмережі

Facebook Facebook
Facebook Telegram
Facebook Instagram
Facebook Linkedin
Facebook Youtube
Facebook Twitter
  • Новини
    • Прес-релізи
    • Новини компаній
    • Регіональні новини
    • Новини партнерів
    • Резюме та вакансії
  • Новини ТРЦ
    • Вакантні площі
    • Великі проекти
    • Досвід та аналітика
    • Люди девелопменту
    • Презентації та репортажі
    • Персоналії
    • Новини про карантин
  • Проекти
    • RAU HR
    • Rau Expo
    • RAU Summit
    • RAU Webinars
    • RAU Awards
    • RAU Investment
    • RAU Workshops
    • RAU GR
    • RAU Analytics
  • Досвід
    • HR
    • Інновації
    • Історії компаній
    • Історія вихідного дня
    • Міжнародний досвід
    • Маркетинг
    • Нові формати
    • Поради юристів
  • Асоціація
    • Про нас
    • Членство
    • Партнерство
    • Реклама на RAU
    • Контакти
  • Контакти

    Адреса:
    Київ, 01001, пл.Спортивна, 1-А
© Асоціація ритейлерів України
2013-2025. Всі права захищені.
Підписатись на TG канал
Усі матеріали, розміщені на сайті Асоціації ритейлерів України, захищені згідно з чинним законодавством України. Повне або часткове використання будь-яких матеріалів, у тому числі публікацій і фотографій, розміщених на сайті Асоціації ритейлерів України, дозволяється лише за наявності активного гіперпосилання на портал Асоціації ритейлерів України. Матеріали, помічені плашками "Реклама" або "Новини партнерів" публікуються на комерційних або партнерських умовах. Відповідальність за достовірність даних у статтях, розміщених в цих рубриках, несе рекламодавець або партнер.