Провальний маркетинг: рекламні кампанії брендів зі світовим ім’ям, які обернулися гучним скандалом

Провальний маркетинг: рекламні кампанії брендів зі світовим ім’ям, які обернулися гучним скандалом

Аmazon, KFC, Parker, Dr Pepper і інші відомі бренди, які в гонитві за увагою потенційних клієнтів зіткнулися з гучним провалом, над...
time icon  
  3562
Олександр Сабанюк, керівник Secnet EECA: Функціонал frp®acs – “віртуальні робочі зони” – здатний поліпшити показники трудової дисципліни в торгових точках рітейлера до 14-20%

Олександр Сабанюк, керівник Secnet EECA: Функціонал frp®acs – “віртуальні робочі зони” – здатний поліпшити показники трудової дисципліни в торгових точках рітейлера до 14-20%

Генеральний директор Secnet EECA Олександр Сабанюк про практичні кейси використання платформи frp® в мережевому рітейлі.
time icon  
  1558