Доходи українських онлайн-продавців на іноземних ринках зросли на 35% за 2020 рік – дослідження Payoneer

Доходи українських онлайн-продавців на іноземних ринках зросли на 35% за 2020 рік – дослідження Payoneer

25.03.2021 08:00
  352
Микола Маранчак

Найзначніше зросли суми виплат українським онлайн-продавцям зі Швейцарії — на 3711%, із Франції — на 959%, із Німеччини — на 511%, із Канади — на 399%, із Литви — на 72%.

Цей текст доступний також російською мовою

Про це йдеться в аналітиці платіжної платформи Payoneer. Українські онлайн-продавці, які працюють на міжнародних майданчиках, вчасно підлаштувались під потреби покупців. У другому кварталі 2020 року заробіток українських онлайн-рітейлерів підвищився на 36%, у третьому — на 3%, у четвертому — на 11%. В цілому доходи українців на іноземних ринках зросли на 33% за 2020 рік.

У десятці країн, що принесли українцям найбільші суми виплат: США, Великобританія, Канада, Гонконг, Австралія, Нідерланди, Кіпр, Ізраїль, Сингапур, Німеччина. Найбільше на міжнародних майданчиках у 2020 році заробили онлайн-викладачі (на 86% більше, ніж у 2019), на другому місці ІТ-компанії (на 41%), за ними йдуть онлайн-продавці.

«Такі високі показники ще раз доводять, що українці, талановиті та креативні, можуть знайти рішення навіть при складних обставинах. Наша ж основна ціль на цей рік — запустити ще більше продуктів, які допоможуть нашим клієнтам розвивати бізнес», — зазначив генеральний менеджер Payoneer в Україні та Білорусі Ігор Ковальов.

Довідка. Платіжна платформа Payoneer оптимізує глобальну торгівлю для мільйонів малих підприємств, торгових майданчиків і бізнесів зі 190 країн і територій. Payoneer надає набір послуг, що включає міжнародні платежі, оборотний капітал, податкові рішення, торгові сервіси та управління ризиками, використовуючи надійні технології, нормативно-правову базу, операційну та банківську інфраструктури.

У лютому 2021 року Payoneer уклала угоду про злиття з FTAC Olympus Acquisition Corp (NASDAQ: FTOC), в результаті якого Payoneer стане публічною компанією. Очікується, що угода буде закрита в першій половині 2021 року

Читайте також

Стратегії, які принесуть зростання гравцям ринку FMCG у 2021 році – поради NielsenIQ


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку