Східні тонкощі: як український виробник холодильного обладнання став партнером найбільшої торгової мережі Кувейту

Східні тонкощі: як український виробник холодильного обладнання став партнером найбільшої торгової мережі Кувейту

25.03.2021 08:30
  1237
rau

Компанія Aisberg зі штаб-квартирою в Одесі, розробила, виготовила і встановила холодильне обладнання у флагманському магазині торгової мережі The Sultan Center – провідного рітейлера Кувейту. Чим українці змогли зацікавити арабських партнерів?

Цей матеріал доступний російською мовою

Близький Схід, і особливо регіон Перської затоки – все ще своєрідна terra incognita для українських компаній. Незважаючи на те, що тут знаходяться найбагатші країни світу, а доходи населення в десятки разів перевищують показники навіть розвинених європейських країн, потрапити на ці ринки для іноземних виробників непросто. В першу чергу, через дуже жорсткі вимоги до якості продукції. І в цьому відношенні довгий час українські компанії не могли скласти повноцінну конкуренцію європейським і азіатським виробникам. Проте, в минулому році стався прорив: українська компанія Aisberg виграла тендер на поставку обладнання та облаштування флагманського магазина найбільшої торгової мережі Кувейту – The Sultan Center чи інакше TSC. Як вітчизняному виробникові вдалося випередити конкурентів зі світовими іменами і отримати контракт в одній із найбагатших країн світу?

Кувейт – держава (емірат) в південно-західній Азії. Межує з Іраком на півночі і заході, з Саудівською Аравією – на півдні. Зі сходу омивається Перською затокою. Столиця – місто Ель-Кувейт. Площа – 17 818 кв. км (152 місце в світі). Населення – 4,5 млн осіб (121 місце). ВВП – $135,4 млрд (56 місце). ВВП на душу населення по купівельній спроможності $49 846 (26 місце).

Незважаючи на невеликі розміри країни, Кувейт – дуже привабливий ринок для бізнесу. В першу чергу, завдяки високому платоспроможному попиту, і високим вимогам споживачів до якості та безпеки продукції: за це вони готові переплачувати. Але потрапити на цей ринок дуже непросто: окрім високих очікувань, необхідно відповідати жорстким вимогам до енергоефективності, екологічності та бути готовим виконувати різні побажання замовників.

Тим більше, коли справа стосується флагманського магазина лідера роздрібного ринку Кувейту. The Sultan Center – локальна компанія, яка орієнтована на заможних покупців і пропонує товари преміум-класу. Тому дуже багато уваги приділяється екстер’єру та інтер’єру супермаркетів, оригінальному плануванню та оздобленню. В цей напрямок вкладають великі навіть за арабським мірками кошти, і, відповідно, дуже високі вимоги пред’являються і до постачальників обладнання: в преміальному магазині все повинно бути преміальним.

The Sultan Center – регіональна компанія зі штаб-квартирою в Кувейті. Заснована в 1976 році  Джамілем Султаном. Працює в сферах роздрібної торгівлі, поставок обладнання, ресторанному бізнесі, телекомунікаціях, IT і нерухомості.

Роздрібна мережа включає 60 супермаркетів TSC в Кувейті, Йорданії, Омані та Бахрейні. Флагманський магазин TSC відкритий в 2020 році в Ель-Кувейті в торговому комплексі Al Kout Mall на узбережжі Перської затоки. Торгова площа об’єкта становить 1100 кв. м, що робить його одним з найбільших супермаркетів The Sultan Center. Дизайн і планування магазина розробляло міжнародне архітектурне бюро Jos de Vries, яке співпрацює з такими відомими мережами як Carrefour, X5 Retail Group, REWE Group і багатьма іншими. Для супермаркету в Ель-Кувейті український виробник займався комплексним оснащенням магазину: не тільки холодильною технікою, а й повним монтажем системи охолодження об’єкта.

«Оригінальний авторський дизайн і планування вимагали безлічі незвичайних кастомізованих технічних рішень, частина обладнання розроблялася та вироблялася спеціально під цей проект, – розповідає генеральний директор Aisberg Олег Антоненко. – Конструкція вітрин проектувалася з урахуванням найменших побажань клієнта: дизайн, розміри, ергономіка, деталі, використовувані матеріали». Саме можливість запропонувати кувейтським партнерам техніку, розроблену спеціально за їх вимогами і побажаннями, стала однією з переваг, завдяки якій український виробник випередив конкурентів.

Але, зрозуміло, це не єдиний фактор, який допоміг Aisberg перемогти в тендері The Sultan Center. «Холодильна техніка і система охолодження поставлені нами з урахуванням кліматичних умов – жаркий клімат і висока вологість біля моря, – деталізує Олег Антоненко. – Крім того, оздоблення вітрин в натуральному дереві, в мармурі, в керамічній плитці і мозаїці виготовлені нашими фахівцями прямо на заводі, пройшли попереднє “приміряння”, дбайливо упаковані і доставлені на об’єкт разом з обладнанням. Зазначу, що зазвичай це робить сам магазин вже після монтажу техніки із залученням дизайнерських компаній-фахівців».

Крім цього, замовники оцінили й технічні характеристики продукції українських виробників. Вони повністю відповідають досить жорстким вимогам законодавства Кувейту: обладнання екологічно нейтральне, відповідає нормам по енергоефективності та терміну експлуатації.

Комплексний підхід до виконання проекту проявився ще й у підтримці при монтажі та первинному обслуговуванні обладнання. «Наші інженери здійснювали контроль складання та підключення обладнання, навчали і консультували персонал TSC, підключали холод, виводили техніку на робочий режим, – пояснює Олег Антоненко. – Ми повністю супроводжували монтаж і запуск об’єкта в експлуатацію».

Таким чином, завдяки можливості надати персоналізовані рішення, виконувати всі побажання замовника по конструкції обладнання, високій якості техніки по екологічності, енергоефективності, дизайну та використовуваних матеріалів, комплексній підтримці при реалізації проекту Aisberg зумів вийти на новий для українських технологій ринок, дуже специфічний і вимогливий. Причому відразу зі складним трудомістким проектом – повним оснащенням флагманського преміального супермаркету лідера локального ринку. Так що високу якість українського виробника тепер визнано навіть шейхами з екзотичного для нашої країни Кувейту.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Chief Brand Officer мережі Родинна Ковбаска розповів, чому вирішили змінити програму лояльності та поділився, які мають...
time icon  
  86
Усі новини ринку