Підсумки року Arricano: вакантність 1,35% та 35,7 млн відвідувачів
Arricano Real Estate, що управляє ТРЦ РайON і Проспект в Києві, City Mall в Запоріжжі і Сонячна Галерея в Кривому Розі підвела підсумки 2017 року.
У складний економічний період при відсутності зростання купівельної спроможності українців компанія Arricano демонструє стабільне зростання. За результатами 2017 року по групі Arricano вакантність технічна: в ТРК Проспект (Київ) вакантність складає 1,68% (в порівнянні з 2,42% за результатами 2016 року), в ТРЦ РайON (Київ) – 4,64% (в порівняно з 1,35% за результатами 2016 року), ТРК City Mall (Запоріжжя) – 0% четвертий рік поспіль, ТРК Сонячна Галерея (Кривий Ріг) – 0,35% (в порівнянні з 0,18% за результатами 2016 року). За результатами 2017 року зайнятість торгових площ по групі Arricano становить 98,65%.
У 2017 році компанія Arricano підписала 101 новий договір оренди з партнерами на загальну орендну площу 11 574 кв. м. У результаті, в 2017 році середньозважений показник вакантності в ТРЦ Arricano знизився на 21%.
Трафік в 2017 році також зріс на 17,4% в порівнянні з 2016 роком. За результатами 2017 року трафік в ТРК Проспект (Київ) становить 17,8 млн (в порівнянні з 13,3 млн за результатами 2016 року), в ТРЦ РайON (Київ) – 6,6 млн (в порівнянні з 5,2 млн за результатами 2016 року), ТРК City Mall (Запоріжжя) – 6,4 млн (в порівнянні з 5,2 млн в 2016 році), ТРК Сонячна Галерея (Кривий Ріг) – 4,9 млн (в порівнянні з 4,7 млн в 2016 рік).
Михайло Меркулов, CEO Arricano, вважає, що результатом поліпшення показників торговельних площ є комплекс причин: «Як завжди, це добре координована робота команди в досягненні поставлених цілей і перетворення наших ТРК в комфортні соціальні простори, куди гості хочуть повернутися. Основною концепцією всіх наших ТРК є створення якісного tenant mix, реалізація маркетингових програм, що впливають на створення позитивного атмосфери і формування екосистеми «Покупець – Рітейлер – Орендодавець» в кожному ТРК, де всі сторони можуть отримати задовольняє їх результат. Ми розуміємо, що наші споживачі вимагають якості і персональної уваги. Ми ж у відповідь продовжуємо впроваджувати інноваційні підходи для задоволення запитів відвідувачів, що в підсумку призвело до значного зростання кількості відвідувачів на 17,4% в 2017 році».
Читайте також –
Результати мережі ТРЦ Караван в 2017 році: 30,8 млн відвідувачів, 64 нових орендаря