Результати мережі ТРЦ Караван в 2017 році: 30,8 млн відвідувачів, 64 нових орендаря

Результати мережі ТРЦ Караван в 2017 році: 30,8 млн відвідувачів, 64 нових орендаря

07.02.2018 02:26
  609
rau

DCH Infrastructure & Real Estate, що управляю мережею ТРЦ Караван (Київ, Харків, Дніпро) підвела підсумки 2017 року.

Сумарно відвідуваність ТРЦ збільшилася на 5,5% і склала майже 30,8 млн чоловік. Вакантність по трьом ТРЦ на 1 січня 2018 року склала 0,9%. За рік підписано 64 договори оренди (без урахування острівної торгівлі та меблевого гіпермаркету). «Ринок показує позитивну динаміку, а мережа ТРЦ Караван істотно поліпшила заплановані показники. У 2018 рік ми дивимося з упевненістю і ставимо перед собою досить амбітні цілі», – коментує генеральний директор DCH Infrastructure & Real Estate Данило Владов.

Кращу динаміку демонструє ТРЦ Караван в Дніпрі. Відвідуваність ТРЦ склала 10,4 млн осіб (+3,5% до 2016 року). Вакантність в дніпровському ТРЦ на кінець року склала 0,5%, що стало історичним мінімумом за весь час існування ТРЦ. Пул орендарів ТРЦ поповнився такими операторами, як Goldi, F’91, Intimissimi, Sova, Estro, Mi Store, Natali Bolgar, A-shop, Mida, Wonder, Designed for Fitness, Anabel Arto, Maltina, Сирне королівство, Gipfel. На фуд-корт зайшли такі ресторани як Grill Pub і Борщ.ua.

Лідер по відвідуваності – харківський ТРЦ Караван з кількістю відвідувачів, що перевищує 12,7 млн ​​чоловік за рік (+4% до попереднього року). Вакантність ТРЦ Караван в Харкові на кінець року залишається нульовою. За рік підписані 15 договорів оренди, в їх числі такі орендарі – Fitness Club Affect, Betty Barclay, S.Oliver, L’Occitane, Designed for Fitness, Anabel Arto, Bags Etc., Сирне королівство і інші оператори. Ексклюзивно в ТРЦ Караван в Харкові відкрився і магазин нового для України бренду Under Armour.

ТРЦ Караван в Києві відвідали понад 7,7 млн ​​осіб (+9%). Вакантність ТРЦ зафіксувалася на рівні 1,2%. Підписано 29 договорів оренди. У київський Караван зайшли наступні орендарі: Укрзолото, F’91, Jasmine, Mi Store, Anabel Arto, винний бутик Paparocks і інші.

«Особлива увага приділяється співпраці з українськими брендами. Прикладом служить відкриття в наших ТРЦ таких магазинів як Designer’s Room Pop-Up Store, бутика Anna Yakovenko, магазину Artari і багатьох інших. Ми намагаємося підтримувати розвиток української фешн індустрії. Крім співпраці з великими мережевими компаніями, ми готові вибудовувати відносини та допомагати молодим рітейлерам, які проходять етап становлення. Вони амбітні, тож в ТРЦ Караван мають всі шанси стати ще більш впізнаваними і відомими», – говорить Данило Владов.

Говорячи про концептуальні зміни, що відбулися за останній рік, топ-менеджер особливо підкреслив, що аудиторія кожного ТРЦ все більше демонструє свою унікальність і регіональний характер. Через це, в 2017 році стратегія роботи, затверджена DCH Infrastructure & Real Estate для ТРЦ Караван, грунтувалася на специфіці регіонального клієнта. Це відобразилося і в роботі з тенант-міксом і в стосунках з відвідувачами. Так, орієнтир в Києві – це сімейна і дитяча аудиторія. Саме тому в переговорах з орендарями девелопер наполягає на збільшенні асортименту, що цікавить ці категорії відвідувачів.

Харків – це хоча і «молодий» місто, з великою кількістю активних студентів, змагається з Києвом в аудиторії у віці 35+ з достатком «вище середнього». Відповідно і ТРЦ, пропонуючи і якісний шопінг, і активне дозвілля, орієнтується не тільки на молодіжну аудиторію.

Дніпровський Караван – найбільший ТРЦ в регіоні. І відвідувачі вимагають максимальної різноманітності як в магазинах, так і в розвагах. Дніпряни тепло ставляться до тих, хто приділяє їм увагу і пропонує їм різноманітне дозвілля.

У 2017 році акцент був зроблений на оригінальність подієвого маркетингу, при цьому суттєвим фактором є соціальна складова. Йдеться перш за все про спортивні та культурні заходи, з акцентом на розвиток молоді: біговий марафон і змагання з воркаут, чемпіонати з брейкдансу та чирлідингу і це далеко не весь список подій такого роду. По багатьох проектах ТРЦ активно співпрацюють з районними та міськими адміністраціями, територіальними громадами.

Довідка. DCH Infrastructure & Real Estate – керуюча компанія мережі ТРЦ Караван – Київ, Харків, Дніпро. Загальна площа торгових об’єктів становить близько 250 000 кв. м. У портфель компанії також входять готель Premier Palace Hotel Kharkiv 5 * і ЖК «Воздвиженка».

DCH Infrastructure & Real Estate входить в групу компаній DCH – одну з найбільших вітчизняних бізнес-груп, активи якої представлені будівельними і девелоперськими компаніями, фінансовими установами та ін.

ТРЦ Караван в Дніпрі:

  • загальна площа 97 500 кв. м;
  • більше 200 магазинів популярних марок одягу і взуття;
  • продуктовий гіпермаркет Ашан;
  • гіпермаркет меблів Караван;
  • найбільший в місті 7-зальний кінотеатр Мультиплекс;
  • льодовий каток;
  • дитячий розважальний комплекс Ігроленд.

ТРЦ Караван в Харкові:

  • загальна площа 84 000 кв. м;
  • більше 200 магазинів популярних марок одягу і взуття;
  • продуктовий гіпермаркет Ашан;
  • гіпермаркет меблів Караван;
  • льодовий каток, океанаріум;
  • парк сімейного дозвілля Fly Park.

ТРЦ Караван в Києві:

  • загальна площа 58 000 кв. м;
  • більше 200 магазинів одягу та взуття;
  • продуктовий гіпермаркет Ашан;
  • кінотеатр Мультиплекс;
  • роллердром;
  • парк сімейного дозвілля Fly Park.

Читайте також –

Товарообіг торгових центрів Budhouse Group в 2017 році виріс на 32% – до 5,6 млрд грн


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Мережа аптек АНЦ та фонд “Повернись живим” запустили ініціативу “Кешбек за донат” для підтримки армії та вдячності українцям

Мережа аптек АНЦ та фонд “Повернись живим” запустили ініціативу “Кешбек за донат” для підтримки армії та вдячності українцям

Мережа аптек АНЦ продовжує свій внесок у підтримку українських захисників через співпрацю з Фондом компетентної...
time icon  
  52
Усі новини ринку