
Тетяна Матійко, ПУМБ: За останній рік кількість POS-терміналів ПУМБ збільшилася на 50%
Директорка департаменту транзакційного бізнесу ПУМБ про головні запити з боку ритейлу, сучасні платіжні сервіси,...


Найбільша в світі торгова мережа з продажу меблів і товарів для дому IKEA просуває відкриття найбільшого магазину в Малайзії серією гумористичних фільмів.
Як пише портал MMR, бренд запустив кампанію під теглайн «Вибір», роблячи акцент на тому, що деякі речі в житті ми не можемо вибирати. Наприклад, ми не можемо вибрати, коли кішка розбудить нас, але можна вибрати книжкову полицю для неї. Або ми не можемо вплинути на вибір чоловіка дочкою, але можемо вибрати стіл, щоб контролювати його.
Ролики були зняті аргентинським режисером Аугусто Г. Дзапіола. Сам магазин відкрився 16 листопада в місті Тебрау.
Читайте також –