NOVUS оновив позиціонування і запустив рекламну кампанію на ТБ (+відео)
Одна з найбільших в Україні продуктових мереж змінила слоган, акцентуючи увагу на довірі споживача до NOVUS.
Як розповіли в прес-службі компанії, зміна слогана і позиціонування NOVUS багато в чому пов’язана з необхідністю йти в ногу з часом, а також відповідати очікуванням і вподобанням споживачів.
«NOVUS перший на ринку українського рітейлу показав, що таке якість сервісу, чисті і зручні магазини, усміхнений персонал. День у день, ми доводили це на протязі всіх восьми років роботи. Ми щорічно удосконалювалися і відповідали нашому попередньому слогану – «Якість життя». Але час змінюється, вимоги покупців ростуть. Тепер мало бути зручним і чистим магазином, зараз покупець очікує більшого. І після досягнутого, потрібно перейти на новий рівень. Тому ще з минулого року ми почали активно цікавитися у покупців, яким вони бачать улюблений магазин, що хочуть в ньому знайти і чого не вистачає в нинішніх магазинах? Також провели багато досліджень нашої цільової аудиторії. З’ясувалося, що покупці, як в житті, так і в магазині, хочуть звичайних речей: затишку, турботи, почуття безпеки і радості від покупки», – говорить генеральний директор NOVUS Марк Петкевич.
При цьому в NOVUS запевняють, що одна з головних цілей компанії – домогтися довіри з боку клієнтів. Саме ця мета і відобразилася в новому слогані NOVUS – «Вартий довіри».
«Наша мета зробити так, щоб покупець був впевнений у своєму виборі і довіряв нам. Довіряв як собі, адже наші основні цінності зараз – це, перш за все, турбота про покупців. Ми надійний партнер з міжнародним досвідом, чесний, стабільний, покупець може бути впевнений в нас на 100%. Ми ведемо бізнес за принципами прозорості, надійності і соціальної відповідальності, виконуємо обов’язки перед співробітниками, партнерами і покупцями. Довіряти як собі – для нашої команди – це не просто слова, а стиль роботи», – пояснює Марк Петкевич.
За його словами, місія NOVUS полягає в тому, щоб зробити покупку зручною, доступною і корисною кожному відвідувачу. Для того щоб донести принципи своєї роботи до споживача компанія відзняла серію відеороликів і запустила ТВ-рекламу.
В NOVUS кажуть, що компанія вже завоювала міцну надійну репутацію і довіру споживачів. При цьому в нових відеороликах рітейлер ще раз акцентує увагу на тому, що NOVUS гарантує якісну продукцію і сервіс для своїх клієнтів.
«Відвідувачі купують в наших магазинах товари, страви, замовляють їжу. Вони впевнені, що у нас все свіже, якісне, краще – і ми гарантуємо це. Наша репутація зобов’язує нас бути такими, щоб нам довіряли. Довіряли як собі самому. Тому слоган «NOVUS. Вартий довіри ». Довіряю як собі », повністю відповідає нашій меті – зробити так, щоб людина була впевнена в своєму виборі і довіряв нам. Довіряв як собі, адже наші основні цінності – це, перш за все, турбота про наших покупців », – підкреслив генеральний директор NOVUS.
Нагадаємо, NOVUS представлений на українському ринку з 2008 року. З тих пір мережа магазинів компанії виросла до 34 маркетів загальною площею понад 170 000 кв. м. Компанія розвиває торгові об’єкти різних форматів площею від 800 до 7 000 кв. м, в тому числі – франчайзингові. За підсумками 2016 року мережа увійшла в ТОП-10 провідних рітейлерів України за обсягом товарообігу. Виручка рітейлера в минулому році склала 7,1 млрд грн, що більш ніж на чверть перевищило аналогічний показник за 2015 рік.