На радість гурманам: як буде виглядати перший Le Silpo в Одесі (презентація)

На радість гурманам: як буде виглядати перший Le Silpo в Одесі (презентація)

24.08.2017 09:00
  1480
Дарья Златьева

31 серпня в Одесі відкриється преміальний супермаркет Le Silpo площею 2400 кв. м. Як буде виглядати одеський делікатес-маркет –  у обзорі RAU

Fozzy Group останні кілька років приділяє величезну увагу стилю і дизайну нових супермаркетів. Так, в серпні 2016 року компанія відкрила Сільпо в Броварах в ямайському стилі, в грудні в ТРЦ Lavina Mall відкрився Сільпо з стилі Loft pank, дизайн львівського супермаркету в ТРЦ Forum Lviv виконаний в стилі Аліси в Країні Чудес, а луцький магазин декорований під середньовічний замок.

Це перший Le Silpo, відкритий за останній час. Компанія почала відкривати преміальні магазини в 2012 році, і поки що мережа налічує три делікатес-маркети – в Дніпрі, Києві та Харкові. Середня торгова площа Le Silpo займає близько 1 500 кв. м, площа одеського супермаркету більше практично на 1000 кв м.

Асортимент магазинів орієнтований на покупців з високим доходом і на 70% складається з товарів преміум-виробників із понад 100 країн світу: від свіжомороженої ікри з Аляски до посуду і зубної пасти. У маркеті можна буде знайти рідкісний океанічний блакитний тунець вагою 200 кілограм і делікатесного канадського баранчика породи ОЛІБС. DOP – сири всесвітньої популярності і витриманий хамон, найширший вибір екзотичних фруктів; українські спеціалітети: від м’ясних і молочних делікатесів за стародавніми рецептами до закарпатських трав’яних зборів, варення і меду диких бджіл. Колекція рослинних масел, серед яких вісім переможців «оливкого Паркера» Flos Olei; бальзамік 12-тирічної витримки і найгостріший соус в світі (більше 40 000 сковілля); пиво чернечих орденів траппістов і пляшка віскі вартістю 1 000 000 грн.

Fozzy Group поділилася презентацією майбутнього преміального маркету.

Делікатес-маркет буде працювати на сучасному високотехнологічному обладнанні. У камері сухого дозрівання тримають відруби яловичини, з яких виходять класичні «мармурові» стейки. У кавовому відділі будуть обсмажувати зелену каву, 24 сорти з 60 представлених мають статус «speciality». Тут можна спробувати лінійку французьких десертів власного виробництва, пташине молоко з бельгійським шоколадом і кондитерські вироби для веганів. Є виробництво морозива і сорбетів, мармеладу і зефіру на основі пюре з натуральних фруктів і власна сироварня, де готують свіжу моцарелу і Буррата.

В одеському Le Silpo буде кілька дегустаційних зон, де разом з сомельє можна спробувати поєднання вин (понад 600 найменувань) із гастрономією та бакалією; є кафетерій для гурманів-ласунів. А для приморського перекусу з келихом ігристого гостю варто зупинитися біля Bar de la Marine. Тут можна буде скуштувати страви зі свіжої риби і устриць без термічної обробки: тартари, севіче і інші закуски.

На території супермаркета відкриється також ресторан Le Grill на 80 посадочних місць, в якому будуть представлені різні кухні світу – від італійської до китайської.

Довідка. Fozzy Group – одна з найбільших торгово-промислових груп України, працює на українському ринку з 1997 року. Компанія розвиває торгові мережі різних форматів: преміальні супермаркети Le Silpo і Favore, супермаркети Сільпо, оптові гіпермаркети Fozzy Cash&Carry, магазини біля будинку Фора, дискаунтери Thrash!, фармацевтичні супермаркети «Біла ромашка», магазини персональної електроніки Ringoo. Крім торгових мереж, бізнес-інтереси групи компаній включають виробництво продуктів харчування, банківський і ресторанний бізнес. Основні підприємства промислового напряму Fozzy Group: Ніжинський консервний завод і птахофабрика «Варто». Товарообіг торгових мереж Fozzy Group в 2016 році склав майже 55,2 млрд грн, що на 17% більше, ніж роком раніше.

Читайте також

Як виглядає новий Сільпо в стилі середньовічного замку (фото)

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку