Vodafone завершив ребрендинг мережі магазинів
Компанія Vodafone оновила близько 430 власних та дилерських магазинів в Україні.
Як пише портал itnews, всі магазини відрізняються за розміром, видом та географією. Вони розташовані як на центральних вулицях усіх обласних центрів України і в спальних районах великих міст, так і в невеликих містечках і районних центрах країни.
Загальна особливість всіх 430 торгових представництв компанії – дотримання стандартів обслуговування, властивих концепції магазинів Vоdafone у всьому світі. Щоб збільшити рівень задоволеності клієнтів і оцінити якість обслуговування у флагманських магазинах Vоdafone, компанія планує запустити систему інтерактивного моніторингу та аудіо фіксації. Така система передбачає, що за допомогою сенсорної панелі кожен відвідувач зможе моментально оцінити рівень обслуговування в фірмовому магазині. Інтерактивний моніторинг дозволить оперативно і достовірно дізнаватися, чи задоволені абоненти обслуговуванням в тому чи іншому магазині, а значить, компанія зможе швидко змінювати і удосконалювати сервіс в салонах Vodafone.
Відвідувачі магазинів Vоdafone можуть підключитися до тарифів оператора, отримати консультацію з питань мобільного зв’язку, а також протестувати і придбати смартфони і планшети.
Нагадаємо, раніше генеральний директор Vodafone Україна Ольга Устинова говорила, що компанія має намір створити дочірню компанію для розвитку власного рітейл-напрямку мобільної техніки.
Джерело: itnews